۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۳
کد خبر: ۵۶۵۷۸۳
مسؤول دفتر حفظ آثار و نشر مشارکت روحانیت در دفاع مقدس خراسان جنوبی:

آزادسازی خرمشهر نقطه عطفی در تاریخ جمهوری اسلامی ایران است

مسؤول دفتر حفظ آثار و نشر مشارکت روحانیت در دفاع مقدس خراسان جنوبی با بیان اینکه فتح خرمشهر در جهان بی نظیر بود و بازتاب جهانی داشته است، گفت: آزادسازی و فتح خرمشهر از لحاظ نظامی نقطه عطفی در تاریخ جمهوری اسلامی ایران است.
خرمشهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام علی قاسمی، مسؤول دفتر حفظ آثار و نشر مشارکت روحانیت در دفاع مقدس خراسان جنوبی ظهر امروز در جمع بانوان مسجد امام جعفر صادق(ع)، اظهار داشت: عملیات بیت المقدس یکی از عملیات های موفق بود که سبب افتخار و سربلندی ملت ایران شد.

وی با بیان اینکه عملیات مهم بیت المقدس به مدت 578 روز طول کشید و آزادسازی خرمشهر از اهداف این عملیات بود، گفت: نیروهای نظامی و انتظامی با کمک مردم مشت محکمی را به دهان یاوه گویان زدند.

مسؤول دفتر حفظ آثار و نشر مشارکت روحانیت در دفاع مقدس خراسان جنوبی با بیان اینکه فتح خرمشهر در جهان بی نظیر بود و بازتاب جهانی داشته است، افزود: آزادسازی و فتح خرمشهر از لحاظ نظامی نقطه عطفی در تاریخ جمهوری اسلامی ایران است.

حجت الاسلام قاسمی منهدم کردن نیروهای متجاوز در منطقه و پس گرفتن خرمشهر از جمله اهداف عملیات بیت المقدس دانست و تصریح کرد: وحدت و همدلی سبب آزادسازی خرمشهر شد و جمهوری اسلامی ایران به اهداف خود رسید.

وی ادامه داد: افرادی که قصد خیانت به نظام اسلامی داشتند و دارند سرنوشت آن ها بدتر از بنی صدر است چرا که امروز مردم هوشیارتر از گذشته شده اند.

مسؤول دفتر حفظ آثار و نشر مشارکت روحانیت در دفاع مقدس خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: باید از آزادسازی خرمشهر درس بگیریم، امروز متاسفانه دشمنان در فکر و اندیشه برخی از مسؤولان نظام نفوذ کردند.

حجت الاسلام قاسمی با بیان اینکه باید پشتیبان ولایت فقیه بود و جلوی نفوذ دشمن را بگیریم، اظهار کرد: بسیاری از خطاهای کنونی به دلیل حب دنیا است و از صدر اسلام تاکنون هر فردی که حب دنیا داشته، نتوانسته به وظیفه خود به خوبی عمل کند./880/پ203/ب1

ارسال نظرات