۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۸
کد خبر: ۵۶۵۷۹۸
نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی:

آشنا کردن نسل جدید با قرآن بهترین راه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است

حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی گفت: آشنایی و نزدیک شدن نسل جدید با حقایق قرآن بهترین راه برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و معضلات فرهنگی است.
یعقوبی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی و امام‌جمعه بجنورد، امروز در حاشیه آیین افتتاح نمایشگاه قرآن بجنورد، اظهار داشت: ما باید در قرآن تدبر کرده، اهداف و پیام‌های قرآنی را درک و به دیگران منتقل کنیم.

وی خاطرنشان کرد: قرآن مانند دژ مستحکمی است که اگر کسی در پناه آن قرار بگیرد و با آن حشرونشر داشته باشد، دشمن نمی‌تواند در او نفوذ کند.

رییس شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی با تشبیه افرادی که با قرآن و آموزه‌های آن عجین شده‌اند، به زمین سفتی که کلنگ را پس می‌زند، افزود: خداوند در قرآن می‌فرماید: «انَّ هَذَا القُرآنَ یَهدِی لِلَّتِی هِیَ اَقوَم» یعنی هرکس از قرآن پیروی کند، خداوند بهترین راه و سبک زندگی را به او نشان می‌دهم.

حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی تأکید کرد: ما باید تلاش کنیم تا نسل جدید را با آموزه‌های قرآنی آشنا کنیم و در فضای قرآنی قرار دهیم.

وی اظهار کرد: اگر فرزندانمان را از همان دوران مهد کودک با قرآن مأنوس کنیم، می‌توانیم در آینده از بسیاری از آسیب‌های اجتماعی، اخلاقی و خانوادگی پیشگیری کنیم.

رییس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی گفت: درواقع آشنایی و نزدیک شدن نسل جدید با حقایق قرآن بهترین راه برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و معضلات فرهنگی است./9314//۲۰۳/خ

ارسال نظرات