۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۱
کد خبر: ۵۶۵۸۰۶

حضور طلاب مدرسه امام جعفرصادق الوان در طرح ولایت

معاون تهذیب مدرسه امام جعفرصادق(ع) الوان با اشاره به فعالیت های تبلیغی طلاب مدرسه در ایام ماه مبارک رمضان از حضور آنها در طرح ولایت خبر داد.
طرح ولایت

حجت الاسلام منصوری، معاون تهذیب مدرسه امام جعفرصادق(ع) الوان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اظهار داشت: طبق برنامه های ابلاغی از مرکز مدیریت و دفتر تبلیغات قرار بر آن شد تا دفتر تبلیغات برای طلاب مبلغ برنامه های تبلیغی در سطح شهر و روستاهای الوان برگزار کند که در این باره حدود 13 طلبه حکم شان را پس از حضور در دوره دریافت کردند.

معاون تهذیب مدرسه امام جعفرصادق(ع) الوان با بیان اینکه دوره احکام شرعی، اعتقادی و احکام و آموزه های مرتبط با ماه مبارک رمضان از سوی دفتر تبلیغات استان برای طلاب برگزار شد، افزود: معاونت تبلیغ حوزه نیز با توجه این ایام اجازه اعزام مبلغ را داد؛ از این رو طرح حضور مبلغان روحانی در طرح هجرت کوتاه مدت را اعلام کردیم که با استقبال مواجه شد.

این مقام مسؤول ادامه داد: با توجه به این که برگزاری امتحانات نیمسال دوم تحصیلی فرصتی برای تقدیر از اساتید مدرسه حاصل نشد؛ از این رو با هماهنگی امام جمعه شهرستان شوش بنا بر آن شد تا از اساتید حوزه تقدیر ویژه ای در ماه مبارک رمضان صورت گیرد.

حجت الاسلام منصوری با اشاره به برگزاری طرح ولایت در مشهدمقدس از سوی مرکز مدیریت گفت: روز گذشته مصاحبه ده طلبه مدرسه برای حضور در طرح ولایت مصاحبه های اولیه انجام گرفت که منتظر نتیجه نهایی هستیم؛ همچنین در رابطه با سیر مطالعاتی کتب شهید مطهری در مشهد کلاس هایی برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه طرح ولایت در دانشگاه ها و حوزه ها برگزار می شود، عنوان داشت: مباحث اعتقادی، معرفت شناسی و بصیرت افزایی از جمله محورهای اصلی طرح ولایت است./9456/ت303/ب1

ارسال نظرات