۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۲
کد خبر: ۵۶۵۸۹۰
حجت الاسلام سالک در گفت‌وگو با رسا:

امت اسلام در دفاع از ‌آرمان آزادی فلسطین متحد شوند

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه کشورهای اسلامی و غیر اسلامی باید وحدت خود را در حمایت از مردم فلسطین حفظ کنند، تأکید کرد که اطمینان داریم که اسرائیل محو خواهد شد.
حجت الاسلام سالک

حجت الاسلام احمد سالک کاشانی، نماینده مردم اصفهان در خانه ملت در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا، همگرایی جهان اسلام در شرایط امروز را بسیار ضروری دانست و با اشاره به اینکه اقدام ایالات متحده آمریکا در انتقال سفارتش به قدس اشغالی خشم جهان را برانگیخت، گفت: این حرکت آمریکا اجماع جهان اسلام و کشور‌های غیر اسلامی علیه اسرائیل و آمریکا را رقم زد.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه امروز در شرایطی هستیم که با چراغ سبز آمریکا در یوم النکبه کشتار عظیمی از مردم فلسطین رقم خورد، افزود: در این روز نظامیان رژیم صهمیونیستی 65 نفر را به شهادت رساندند و بیش از 2 هزار نفر زخمی را روی دست مردم فلسطین گذاشتند.

حجت الاسلام سالک تاکید کرد: این شیوه ددمنشانه دیرینه آمریکا و اسرائیل نسبت به ملت‌های به پا خاسته است که باید مورد توجه قرار گیرد، زیرا از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی با بیان اینکه ضرورت دارد کشورهای اسلامی و غیر اسلامی وحدت خود را در حمایت از مردم فلسطین حفظ کنند، خاطرنشان کرد: اطمینان دارم که اسرائیل محو خواهد شد./۸۵۶/ت۳۰۲/ق

ارسال نظرات