۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۳
کد خبر: ۵۶۵۹۱۷
مدیر حوزه علمیه آذربایجان غربی:

حوزه علمیه مسیر ولایی و انقلابی حجت الاسلام حسنی را ادامه خواهد داد

مدیر حوزه علمیه آذربایجان غربی گفت: حوزه علمیه مسیر ولایی و انقلابی حجت الاسلام والمسلمین حسنی امام جمعه سابق ارومیه را ادامه خواهد داد.
مدیر حوزه های علمیه آذربایجان غربی

حجت الاسلام صفدر محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، اظهار کرد: هرگاه عالمی از دنیا برود در اسلام رخنه‌ای ایجاد می‌شود که آن رخنه را هیچ‌کس نمی‌تواند پر کند و حجت‌الاسلام والمسلمین غلامرضا حسنی نیز یکی از این عالمان محسوب می‌شود.

وی افزود: حجت‌الاسلام والمسلمین حسنی تنها در ارومیه و آذربایجان شناخته شده نبود بلکه همه مردم کشور وی را به عنوان یک فرد شجاع که در برای دفاع از انقلاب ایستادگی کرده، می‌شناسند.

حجت الاسلام محمدی خاطرنشان کرد: بهترین توصیف برای معرفی امام جمعه سابق ارومیه همان فرمایش مقام معظم رهبری است که فرمودند:«حجت‌الاسلام حسنی مجاهدی نستوه و خستگی‌ناپذیر است.»

وی اضافه کرد: درگذشت این عالم نستوه و مبارز موجب عزا و ماتم در بین مردم ایران و به ویژه آذربایجان شد و جای خالی وی همیشه به چشم خواهد آمد.

مدیر حوزه علمیه آذربایجان غربی با اشاره به اینکه حوزه های علمیه مسیر مجاهدت این عالم وارسته را ادامه خواهند داد، تصریح کرد: راهی که حجت‌الاسلام والمسلمین حسنی طی کرده یک مسیر ولایی و انقلابی بوده که ادامه خواهد داشت./936/ت303/ب1

ارسال نظرات