۰۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۶
کد خبر: ۵۶۶۰۵۳
حجت الاسلام پژمانفر:

حوزه‌های علمیه پاسخگویی گفتمانی را در کشور ایجاد کنند

نائب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه حوزه علمیه در پاسخگویی به نیازها باید در خط مقدم باشد، گفت: حوزه‌های علمیه باید پاسخگویی گفتمانی را در کشور ایجاد کنند.
حجت الاسلام پژمانفر

حجت الاسلام نصرالله پژمانفر نائب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، در ارزیابی بازدید خود از بخش حوزه‌های علمیه بیست و ششمین دوره نمایشگاه قرآن کریم، گفت: بنده چون خودم معاون آموزش و پژوهش در حوزه علمیه بودم می‌دانم حوزه علمیه از چه ظرفیت‌های بسیار بالایی برخوردار است.

وی افزود: به عقیده بنده این ظرفیتی که امروز در نمایشگاه به نمایش گذاشته شده ظرفیت ناچیزی از دریای عظیم توانمندی‌هایی است که در حوزه علمیه وجود دارد که به همین مقدار ظهور و بروز پیدا کرده که جای قدردارنی دارد.

حجت الاسلام پژمانفر با تاکید بر اینکه حوزه علمیه در پاسخگویی به نیازها باید در خط مقدم باشد، ابراز کرد: حوزه‌های علمیه باید پاسخگویی گفتمانی را در کشور ایجاد کنند.

نائب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: غرفه‌ها در بخش حوزه‌های علمیه بسیار خوب است اما امید که کمک‌های بیشتری به این بخش شود تا مخاطبان شاهد غرفه‌های بهتر با محتوای بیشتر باشند./813/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات