۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۳
کد خبر: ۵۶۶۱۲۳
مدیر مدرسه علمیه حضرت زهرا:

روحیه استکبارستیزی با حوزه های علمیه گره خورده است

مدیر مدرسه علمیه حضرت زهرا(س) گفت: روحیه استکبارستیزی با حوزه های علمیه گره خورده است و تا آمریکا و همپیمانانش نابود نشوند، این روحیه روز به روز گسترش و قوت پیدا خواهد کرد.
جشنواره باروت خیس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، طلاب مدرسه علمیه حضرت زهرا(س) بروجن، ظهر امروز در قالب جشنواره باروت خیس و با رأی ریزی، از میان سه گزینه دونالد ترامپ، نیکی هیلی و نتانیاهو، ترامپ را به عنوان منفورترین شخص سال انتخاب کردند و جایزه نمادین منفورترین شخص سال به وی تعلق گرفت.

فاطمه صفری، مدیر مدرسه علمیه حضرت زهرا(س) بروجن در این باره به خبرنگار ما گفت: این جشنواره هر ساله با عنوان «باروت خیس» و با هدف انتخاب منفورترین فرد سال در نگاه طلاب خواهر برگزار می­ شود و در پایان به منفورترین فرد سال از نگاه آنها جایزه ­ای نمادین تعلق می­ گیرد.

صفری با بیان اینکه در نگاهی تحلیلی می توان رویکرد طلاب این مدرسه به حاکمیت آمریکا را درک کرد چرا که از میان سه گزینه فردی که همان رییس جمهور آمریکاست به عنوان منفورترین فرد سال انتخاب شد، اظهار کرد: به یقین افکار عمومی در حال حاضر رییس جمهور ایالات متحده آمریکا را به عنوان تصمیم گیر اصلی می بینند و نتانیاهو و هیلی که به ترتیب جنایتکار در قضیه فلسطین و حامی عربستان در شورای امنیت هستند را عاملان حاکمیت آمریکا و ترامپ می دانند.

وی با تأکید بر اینکه اقدامات گستاخانه ترامپ در ایام ریاست جمهوری وی هیچگاه از دید مردم ایران و دنیا پنهان نخواهد ماند، افزود: به یقین نفرت مردم دنیا نسبت به دولت آمریکا و خصوصا رییس جمهور این دولت روز به روز بیشتر خواهد شد و در نهایت روزی گریبان آنها را خواهد گرفت.

مدیر مدرسه علمیه حضرت زهرا(س) بروجن این حرکت طلاب خواهر را قدمی کوچک در مبارزه اهل حق و حقیقت، علیه ظلم و تباهی سازمان‌ یافته دانست و خاطرنشان کرد: روحیه استکبارستیزی با حوزه های علمیه گره خورده است و تا آمریکا و همپیمانانش نابود نشوند، این روحیه روز به روز گسترش و قوت پیدا خواهد کرد.

این مقام مسؤول در پایان تصریح کرد: باید منفورترین چهره‌ های استکبار به نسل کنونی معرفی شوند تا آنان دشمنان و استکبار جهانی را به خوبی بشناسند و در مقابل توطئه ‌های دشمنان به خوبی رشد و تربیت یابند تا در آینده تهدیدی بسیار مهم برای دشمنان به شمار روند./9457//۲۰۳/خ

ارسال نظرات