۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۳
کد خبر: ۵۶۶۱۴۴
دوره‌های آموزش مجازی معارف قرآنی؛

«نورالمجتبی» در بیست و ششمین نمایشگاه قرآن کریم ارائه می‌شود

سامانه نورالمجتبی در بیست و ششمین دوره نمایشگاه قرآن کریم دوره‌های آموزش مجازی معارف قرآنی را به مخاطبان نمایشگاه ارائه می‌دهد.
عکس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، یکی از بخش‌های حاضر در بیست و ششمین نمایشگاه قرآن کریم مربوط به موسسه فرهنگی قرآن و عترت نورالمجتبی(ع) است.

براساس این گزارش سامانه آموزش مجازی نورالمجتبی(ع) با ارائه دوره‌های مجازی معارف قرآنی، فرصتی را فراهم آورده تا همه بتوانند در هر زمان و مکان با تلفن همراه و رایانه از محضر اساتید متخصص بهره برده و در کلاس آنلاین با اساتید گفت‌وگو کرده و مدرک معتبر دریافت کنند.

گفتنی است سامانه آموزشی نورالمجتبی(ع) قابلیت‌های فراوانی همچون قابلیت دسترسی آسان با موبایل، تبلت و کامپیوتر، ارتباط مستقیم با استاد در کلاس آنلاین، دسترسی آسان به امکانات آموزشی، مشاهده رایگان درس اول، برنامه ریزی شخصی برای تحصیل، صرفه جویی در وقت هزینه و اعطای گواهی نامه رسمی از قابلیت‌های این سامانه به شمار می‌رود.

همچنین در این ادوار آموزشی علاقه‌مندان می‌توانند از محضر اساتیدی مانند حجج الاسلام والمسلمین محمد حاج ابوالقاسم دولابی، ناصر رفیعی، سید حسین حسینی قمی، رضا برنجگار و سید کاظم طباطبایی و آقایان حسین رجبی دوانی، سید محسن میرباقری و مسعود وکیل در سامانه نورالمجتبی(ع) به صورت دوره‌های مجازی معارف قرآنی را کسب کنند./813/پ203/ب1

ارسال نظرات