۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۰
کد خبر: ۵۶۶۱۸۲
حجت الاسلام پنام:

بیش از ۵۲۰ اثر پژوهشی به دبیرخانه جشنواره علامه حلی ارسال شده است

معاون پژوهش حوزه علمیه لرستان به برگزاری دومین مرحله استانی جشنواره علامه حلی در استان اشاره کرد و گفت: امسال بیش از ۵۲۰ اثر پژوهشی به دبیرخانه جشنواره علامه حلی ارسال شده است.
جشنواره علامه حلی

حجت الاسلام کامران پنام، معاون پژوهش حوزه علمیه لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به برگزاری دومین مرحله استانی جشنواره پژوهشی علامه حلی در لرستان بیان داشت: بیش از 520 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

وی برگزاری جشنواره علامه حلی به صورت استانی را فرصتی مناسب برای ایجاد انگیزه و هدایت طلاب به سمت فعالیت های پژوهشی عنوان کرد و گفت: امسال شاهد رشد آثار پژوهشی طلاب هستیم.

حجت الاسلام پنام به مرحله ارزیابی اجمالی و تفصیلی آثار پژوهشی ارسال شده به دبیرخانه جشنواره اشاره کرد و عنوان داشت: در مرحله نخست 220 اثر به مرحله تفضیلی راه یافته است و این دوره ارزیابی در حال برگزاری است.

وی با اشاره به فعالیت شورای علمی جشنواره علامه حلی در لرستان ادامه داد: در این شورا معاون پژوهش حوزه علمیه برادران و خواهران، دبیر جشنواره و چند نفر از پژوهشگران حوزه وظیفه تعیین منتخبان نهایی جشنواره را بر عهده دارند.

حجت الاسلام پنام خاطرنشان کرد: آثار پژوهشی ارسالی که نامزد انتخاب در جشنواره هستند، در شورای علمی جشنواره مورد بازبینی قرار می گیرند و پس از تأیید به عنوان منتخب جشنواره شناخته می شوند.  

وی یادآور شد: آثار پژوهشی طلاب لرستانی با محوریت کلام، فرق و ادیان، تفسیر، تاریخ، علوم قرآنی، تربیت، اخلاق و تاریخ به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

معاون پژوهش حوزه علمیه لرستان در پایان بیان داشت: اختتامیه جشنواره پژوهشی علامه حلی، در دومین دوره برگزاری به صورت استانی مهر ماه سال جاری برگزار خواهد شد./9451//۳۰۳/خ

ارسال نظرات