۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۳
کد خبر: ۵۶۶۱۸۵
حجت الاسلام جعفرپور:

اعزام مبلغان امری مهم برای ترویج آموزه های قرآنی در جامعه است

رییس تبلیغات اسلامی بروجرد اعزام مبلغان را امری مهم برای ترویج آموزه های قرآنی در جامعه عنوان کرد و گفت: ترویج و تبیین آموزه های قرآنی در ترویج فرهنگ قرآنی و تبیین ارزش های دینی ضروری است.
محفل انس با قرآن

حجت‌الاسلام صادق جعفرپور، رییس تبلیغات اسلامی بروجرد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: رمضان امسال شاهد رشد ۴۴درصدی فعالیت بانوان قرآنی شهرستان بروجرد هستیم.

وی عنوان کرد: با هماهنگی های انجام شده با خواهران مبلغ اعزامی، فعالان و مربیان قرآنی و استقبال بانوان از فعالیت های قرآنی جهت آموزش قرآن در ایام ماه مبارک بسیار مطلوب است.

حجت‌الاسلام جعفرپور با اشاره به لزوم ترویج و آموزش قرآن در جامعه خاطرنشان کرد: آموزش قرآن در جامعه و نهادینه کردن آن باید توسط مربیان مجرب و دارای گواهینامه در جامعه انجام شود تا ترویج آموزه های قرآنی، آموزش قرآن، انس با قرآن در جامعه به ویژه بین بانوان روستایی نهادینه شود.

وی یادآور شد: ۳۰ نفر از خواهران مبلغ و توانمند حوزوی برای انجام فعالیت های فرهنگی، تبلیغی و دینی در ماه مبارک رمضان به مناطق روستایی و محروم اعزام شده اند.

رییس تبلیغات اسلامی بروجرد هدف از اعزام خواهران مبلغ را گسترش فرهنگ دینی در مناطق روستایی، بیان احکام بانوان و انجام فعالیت تبلیغی در ماه مبارک رمضان عنوان کرد.

وی یادآور شد: اعزام خواهران مبلغ حوزوی در مناطق محروم و دور افتاده در راستای تحت پوشش قراردادن کلیه مناطق روستایی و شهری و بهره مند ساختن عموم بانوان به ‌ویژه جوانان و نوجوانان از برنامه های فرهنگی و مذهبی، در ماه مبارک رمضان بوده است.

حجت الاسلام جعفرپور خاطرنشان کرد: انجام فعالیت های قرآنی امری مهم برای انس بیشتر جوانان با فرهنگ قرانی و تبیین و ترویج ارزش های دینی است./9451//۳۰۳/خ

 

ارسال نظرات