۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۰
کد خبر: ۵۶۶۱۹۲
حجت الاسلام والمسلمین انصاریان:

تنها راه مقابله با تهدیدهای آمریکا افزایش تولید داخلی است

استاد حوزه علمیه گفت: تنها کاری که ما می‌توانیم در مقابل تهدیدهای آمریکا انجام دهیم افزایش تولید داخلی و متحد شدن است تا مشکلات رفع شود.
انصاریان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین انصاریان استاد حوزه علمیه، امروز در مراسمی که به مناسبت ماه مبارک رمضان در مسجد امیر(ع) برگزار شد، گفت: خداوند هر انسانی را بر اساس حکمت در یک برهه زمانی خاص خلق کرده است.

وی افزود: انسان اصولا عجول و روحیه شتاب زده دارد از این رو اگر خواسته و یا حاجتی داشته باشد بدون توجه به زمان می‌خواهد حاجتش به سرعت برآورده شود.

حجت الاسلام والمسلمین انصاریان با بیان اینکه انسان مومن در مواجهه با مشکل اهل صبر و شکیبایی است، ابراز کرد: انسان مومن هرگز در مشکلات و سختی‌ها چرا نمی‌گوید بلکه با دعا و راز و نیاز از خداوند رفع آن مشکل را مسالت می‌کند.

استاد حوزه علمیه با تاکید بر اینکه انسان مومن بسیار اهل خلوت با خداوند است، اظهار داشت: مومن در خلوت بسیار با خداوند راز و نیاز می‌کند و از خداوند نسبت به اعمالی که انجام می‌دهد هراس دارد.

وی ادامه داد: گذشتگان ما به گونه‌ای ترسو بودند که اهل اسراف در خوردن، خرج کردن و زیاد خوابیدن نبودند که مبادا خداوند از آنان ناراضی شود.

حجت الاسلام والمسلمین انصاریان با تاکید بر اینکه انسان نباید در حل مشکلات خود عجله کند، گفت: در زندگی همه انسان‌ها سختی و بن بست وجود دارد زیرا دنیا جای آرامش و راحتی نیست. مومن خداوند را متصرف همه امور می‌داند و یقین دارد که مشکلات شر از ناحیه خداوند نیستند.

استاد حوزه علمیه ادامه داد: امروز آمریکا همانند گرگی که دندانش دنیا را فرا گرفته و دم تکان دادنش همانند شدیدترین سگان هار دنیا است چنین بیان می‌کند من تمام خرید و فروش‌ها و تمام بانک‌ها و اجناس را تحریم می‌کنم از این رو تنها کاری که ما می‌توانیم در مقابل او انجام دهیم افزایش تولید داخلی و متحد شدن است تا مشکلات رفع شود.

وی با تاکید بر اینکه انسان‌ها باید به یکدیگر کمک کنند و یاری خواستن از برادر مومن خلاف توحید نیست، خاطرنشان کرد: این اشتباه است اگر برادر مومنی به تنهایی رنج بکشد و از برادر خود درخواست کمک نکند خداوند رحمان و رحیم است./813/پ202/ب1

ارسال نظرات