۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۵
کد خبر: ۵۶۶۲۱۸
استاد حوزه علمیه:

طلاب پیرو راه پیامبر باشند

استاد حوزه علمیه همدان گفت: در سخت ترین شرایط حاکم برای پیامبر اسلام و دردناک ترین اوضاع، حضرت خدیجه همیشه در کنار حضرت محمد حضور داشتند و با ازخود گذشتگی یاور ایشان بودند.
ضیافت افطاری روحانیان در دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان آیت الله طه محمدی ضیافت افطاری روحانیان در دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان آیت الله طه محمدی ضیافت افطاری روحانیان در دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان آیت الله طه محمدی ضیافت افطاری روحانیان در دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان آیت الله طه محمدی ضیافت افطاری روحانیان در دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان آیت الله طه محمدی ضیافت افطاری روحانیان در دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان آیت الله طه محمدی ضیافت افطاری روحانیان در دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان آیت الله طه محمدی ضیافت افطاری روحانیان در دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان آیت الله طه محمدی ضیافت افطاری روحانیان در دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان آیت الله طه محمدی ضیافت افطاری روحانیان در دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان آیت الله طه محمدی ضیافت افطاری روحانیان در دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان آیت الله طه محمدی ضیافت افطاری روحانیان در دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان آیت الله طه محمدی ضیافت افطاری روحانیان در دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان آیت الله طه محمدی ضیافت افطاری روحانیان در دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان آیت الله طه محمدی ضیافت افطاری روحانیان در دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان آیت الله طه محمدی ضیافت افطاری روحانیان در دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان آیت الله طه محمدی ضیافت افطاری روحانیان در دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان آیت الله طه محمدی ضیافت افطاری روحانیان در دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان آیت الله طه محمدی ضیافت افطاری روحانیان در دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان آیت الله طه محمدی ضیافت افطاری روحانیان در دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان آیت الله طه محمدی ضیافت افطاری روحانیان در دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان آیت الله طه محمدی ضیافت افطاری روحانیان در دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان آیت الله طه محمدی ضیافت افطاری روحانیان در دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان آیت الله طه محمدی ضیافت افطاری روحانیان در دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان آیت الله طه محمدی ضیافت افطاری روحانیان در دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان آیت الله طه محمدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام محمد جوادی امام جمعه موقت همدان شب گذشته در ضیافت افطاری که در دفتر نماینده ولی فقیه در همدان برگزار شد ضمن توصیف جایگاه حضرت خدیجه گفت: حضرت خدیجه یکی از زنان برجسته عالم و اهل بهشت است و یکی از چهار زن برتر و بزرگ عالم است.

وی گفت: باید بدانیم چطور امکان دارد ایشان به این جایگاه بزرگ برسند که پیامبر و اهل بیت این چنین این بانوی بزرگ را ستایش کنند.

این استاد حوزه افزود: مساله این است که این وجود مقدس در راه تقدس خود قدم های بلندی برداشته است و در کنار رسول گرامی اسلام ثروت بی کران خود را قبل از بعثت در اختیار پیامبر قرار داد و ایشان هم در اختیار مردم فقیر قرار دادند.

وی حضرت خدیجه را الگویی برای زنان جامعه خواند و گفت: در سخت ترین شرایط حاکم برای پیامبر اسلام و دردناک ترین اوضاع حضرت خدیجه همیشه در کنار حضرت محمد حضور داشتند و با ازخود گذشتگی یاور ایشان بودند.

حجت الاسلام جوادی گفت: پس از بعثت پیامبر اسلام و اعلام دعوت مردم و بازداشتن مردم از گناه، حضرت خدیجه و یاران نزدیک پیامبر جزاولین نفراتی بودند که ایشان مسائل را با آن ها در میان قرار داد.

وی به حضور یک میلیارد و پانصد میلیون نفری مسلمان در سرتاسر جهان اشاره کرد و افزود: مسلمانان امروز که در نمازهای یومیه خود به رسالت پیامبر شهادت می دهند به نوعی خودشان را مدیون حضرت خدیجه می دانند.

این استاد حوزه بیان کرد: امروز به همت مردم ایران و با هدایت امام خمینی(ره) و مدیریت رهبر گرانقدر امام خامنه ای اسلام در ایران تحقق یافته است.

وی به وظیفه روحانیت در جامعه اشاره کرد و گفت: دستوری که پیامبر برای راهنمایی کردن مردم به دین حق دریافت کرد تنها مختص به زمان خود ایشان نیست.

حجت الاسلام جوادی افزود: طلاب عزیزی که دنبال رو پیامبر هستند باید خود را کارگر و طبق احادیث بسیار دنبال رو و وارث پیامبر بدانند و برای تبلیغ دین اسلام سعی و تلاش کنند.

وی تاکید کرد: امروز هم ما باید به پیروی از پیامبر و به یاد حضرت خدیجه مسیر آن دو نور مقدس و انوار مقدس اهل بیت را پیاده کنیم و ادامه دهنده راه آنان باشیم./979/پ203/ب1

ارسال نظرات