۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۶
کد خبر: ۵۶۶۲۴۲

برگزاری کارگاه های آموزشی ویژه اساتید پژوهش لرستان

معاون پژوهش حوزه علمیه لرستان از برگزاری کارگاه های پژوهشی ویژه اساتید استان خبر داد و گفت: این دوره های آموزشی با هدف ارتقای سطح علمی اساتید پژوهش برگزار می شود.
معاون پژوهش حوزه علمیه لرستان

حجت الاسلام کامران پنام، معاون پژوهش حوزه علمیه لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، به اهمیت فعالیت های پژوهشی در حوزه اشاره و عنوان کرد: پژوهش اساس فعالیت های حوزه است.

وی با تأکید بر ضرورت هدایت طلاب به انجام فعالیت های تحقیقی و پژوهشی برای موفقیت در انجام رسالت خطیری که در حوزه بر دوش دارند، افزود: نقش اساتید پژوهش در این زمینه مؤثر است.

حجت الاسلام پنام خاطرنشان کرد: در راستای تقویت فعالیت های پژوهشی و هدایت این فعالیت ها به سمت نیازهای روز جامعه همواره دوره های آموزشی پژوهشی ویژه اساتید و طلاب برگزار می شود.

وی در ادامه از برگزاری دوره آموزشی پژوهشی ویژه اساتید پژوهش لرستان خبر داد و یادآور شد: در این دوره آموزشی 40 نفر از اساتید پژوهش حوزه شرکت می کنند.

معاون پژوهش حوزه علمیه لرستان در ادامه خاطرنشان کرد: این کارگاه آموزشی با هدف ارتقای سطح علمی پژوهشی طلاب برگزار می شود و در این کارگاه اساتید مدارس علمیه شهرستان های خرم آباد، کوهدشت، پلدختر، الشتر و نورآباد شرکت می کنند.

وی در پایان بیان داشت: این کارگاه آموزشی پژوهشی تیرماه سال جاری و به میزبانی مرکز مدیریت حوزه علمیه برادران لرستان برگزار می شود./9451/ت303/ب1

ارسال نظرات