۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۴
کد خبر: ۵۶۶۲۹۷
حجت الاسلام پیرمحمدی خبر داد؛

شرکت طلاب در دوره آموزشی آشنایی با نظام فکری شهید مطهری

معاون تهذیب حوزه علمیه لرستان از برگزاری دوره آموزشی «آشنایی با نظام فکری استاد شهید مرتضی مطهری» به میزبانی مشهد مقدس خبر داد و گفت: طلاب سطح یک استان به این دوره اعزام می شوند.
آثار شهید مطهری

حجت الاسلام فضل الله پیرمحمدی، معاون تهذیب حوزه علمیه لرستان، گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: دوره آموزشی «آشنایی با نظام فکری استاد شهید مرتضی مطهری» ویژه طلاب سطح یک و به میزبانی مشهد مقدس برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه دوره«آشنایی با نظام فکری استاد شهید مرتضی مطهری» تیرماه سال جاری برگزار می شود، افزود: در این دوره آموزشی آثار استاد شهید مرتضی مطهری با تخفیف 50 درصد به طلاب و مبلغان عرضه می شود.

حجت الاسلام پیرمحمدی با بیان اینکه طلاب سطح یک استان لرستان برای شرکت در این دوره نام نویسی کرده اند، خاطرنشان کرد: اعزام طلاب به مشهد مقدس برای شرکت در این دوره آموزشی صورت می گیرد.

وی با اشاره به نقش شهید مطهری در تربیت دینی جامعه عنوان داشت: طلاب با توجه به نش و رسالتی که در عرصه تبلیغ و هدایت دینی جامعه بر دوش دارند باید با اندیشه های شهید مطهری آشنا شوند.

معاون تهذیب حوزه علمیه لرستان با اشاره به ضرورت آشنایی طلاب با آثار و اندیشه های شهید مطهری عنوان داشت: ترویج و تبیین آثار شهید مطهری نیاز جامعه است.

وی خاطرنشان کرد: طلاب و مبلغان در راستای نهادینه سازی آثار و اندیشه های شهید مطهری نقش آفرین هستند و باید با اندیشه های شهید مطهری آشنا باشند./9451/ت303/ب1

ارسال نظرات