۰۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۴۳
کد خبر: ۵۶۶۴۲۹
مسؤول مدرسه علمیه آیت الله صالحی ساری:

کاشت بذر نفاق و تفرقه در جامعه هدف امروز دشمن است

مسؤول مدرسه علمیه آیت الله صالحی(ره) ساری با بیان این که امروز نظام اسلامی در یک جنگ تمام عیار اقتصادی با دشمنان به سر می برد، گفت: با وحدت و همبستگی داخلی و همچنین تفکر انقلابی می توان در این جنگ نابرابر پیروز شد.
مسؤول حوزه علمیه آیت الله صالحی ساری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری،  حجت الاسلام سید جلال صالحی، مسؤول مدرسه علمیه آیت الله صالحی(ره) ساری دوشنبه شب در نشست روحانیان مرکز استان، ماه مبارک رمضان را ماه کسب معنویت و تقوای الهی دانست و گفت: در این ماه پرفضیلت رسالت روحانیت بیش از هر زمان دیگری است.

وی با بیان این که روحانیت باید از ظرفیت معنوی ماه مبارک رمضان  در جهت تقویت ارزش های الهی در جامعه بهره گیرد، افزود: در این ماه پر فیض قلوب همه انسان ها برای پذیرش معارف الهی کاملا آماده است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که نباید فرصت های معنوی ماه مبارک رمضان به راحتی از دست رود بلکه باید در جهت رشد معنوی جامعه بکار گرفته شود، خاطرنشان کرد: روحانیت باید در منابر و خطابه های ماه مبارک رمضان ضمن تبلیغ معارف الهی در جهت تبیین دستاوردهای انقلاب تلاش کند.

مسؤول مدرسه علمیه آیت الله صالحی (ره) ساری، جایگاه روحانیت در انقلاب اسلامی را جایگاهی محوری برشمرد و گفت: روحانیت پشتیبان واقعی نظام اسلامی در عرصه ها و صحنه های مختلف بوده است.

حجت الاسلام صالحی با بیان این که حضور و پشتیبانی روحانیت از انقلاب اسلامی را عامل خنثی شدن بسیاری از توطئه های دشمنان دانست و افزود: بدخواهان انقلاب، حضور پررنگ روحانیت در صحنه ها و عرصه های انقلاب را سدی در برابر تلاش های حیله گرانه خود می دانند.

مسؤول مدرسه علمیه آیت الله صالحی ساری با اشاره به این که انقلاب اسلامی نهضتی برخواسته از حوزه های علمیه است، گفت: امروز نیز حفظ و حراست از این انقلاب الهی و دستاوردهای آن وظیفه خطیر روحانیت آگاه و با بصیرت است.

وی با بیان این که انقلاب اسلامی چهار دهه را با فرازونشیب های بسیاری با موفقیت و پیروزی طی کرده است، خاطرنشان کرد: این موفقیت ها نیز مرهون همراهی و همدلی مردم و روحانیت است‌.

حجت الاسلام صالحی با اشاره به این که اگر نقش آفرینی روحانیت نبود انقلاب به پیروزی نهایی دست پیدا نمی کرد، افزود: روحانیت پس از پیروزی انقلاب اسلامی با پذیرش مسوولیت های متعدد با همه توان پای انقلاب ایستاد و از این نظام الهی حراست و پشتیبانی کرد.

مسؤول مدرسه علمیه آیت الله صالحی(ره) ساری با بیان این که امروز وظیفه روحانیت سنگین تر از هر زمان دیگری است، گفت: روحانیت امروز  باید با آگاهی دادن به جامعه، تفکر انقلابی را در میان مردم تقویت‌کند و افزایش دهد.

وی با اشاره به این که دشمن برای رسیدن به اهداف شوم خود در کشور به دنبال کاشتن بذر نفاق، دودستگی و اختلاف است؛ بیان داشت: مردم و مسوولان با وحدت و همبستگی می توانند ضمن پیشرفت و توسعه کشور توطئه دشمنان را نیز خنثی کنند.

حجت الاسلام صالحی با بیان این که در دهه چهارم انقلاب همه جریان های اثرگذار به ویژه روحانیت باید دفاع از انقلاب را وظیفه خود بدانند، خاطرنشان کرد: امروز نظام اسلامی بیش از هر زمانی نیازمند پشتیبانی روحانیت در صحنه های مختلف است.

مسؤول مدرسه علمیه آیت الله صالحی ساری با اشاره به این که انقلاب اسلامی امروز در دهه چهارم انقلاب علیرغم همه تهدید ها و تحریم های ظالمانه به پیشرفت های بسیار مناسبی در عرصه های مختلف دست پیدا کرده است، گفت: امروز حضور و پشتیبانی روحانیت بیش از هر زمان دیگری لازم و ضروری است.

وی با بیان این که امروز نظام اسلامی در یک جنگ تمام عیار اقتصادی با دشمنان به سر می برد، افزود: با وحدت و همبستگی داخلی و همچنین تفکر انقلابی می توان در این جنگ نابرابر پیروز شد./۹۵۰/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات