۰۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۷
کد خبر: ۵۶۶۴۸۷
مدیر حوزه علمیه خواهران همدان:

فارغ التحصیلی ۱۲۷۲ نفر در حوزه علمیه خواهران

حجت الاسلام فاضلیان گفت: از زمان تاسیس مرکز مدیریت تا کنون ۱۲۷۲ نفر در سطح دو سه فارغ التحصیل شده اند و از این میان ۸۱۲ نفر مبلغه در حال تبلیغ دین هستند.
سید حسن فاضلیان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام سید حسن فاضلیان مدیر حوزه علمیه خواهران همدان ظهر امروز در نشست خبری مرکز مدیریت خواهران همدان عنوان کرد: این مرکز از سال 88 شروع به فعالیت کرده است و هم اکنون دارای 112 نفر کادر و 160 نفر استاد در حال فعالیت است.

وی در ادامه تصریح کرد: مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران همدان به صورت منطقه ای شامل استان های همدان، لرستان، ایلام، کرمانشاه و کردستان اداره می شود.

مدیر حوزه علمیه خواهران همدان ابراز داشت: استان همدان دارای 11 مدرسه علمیه در شهرهای همدان، اسدآباد، بهار، سامن، تویسرکان، فامنین، قروه، کبودراهنگ، نهاوند و ملایر است.

وی ادامه داد: تعداد 1499 نفر در مقاطع سطح دوف سطح سه و کارشناسی ارشد فقه، کلام، تفسیر و اخلاق در حل تحصیل هستند.

حجت الاسلام فاضلیان گفت: از زمان تاسیس مرکز مدیریت تا کنون 1272 نفر در سطح دو سه فارغ التحصیل شده اند و از این میان 812 نفر مبلغه در حال تبلیغ دین هستند.

وی در ادامه با اشاره به ظزفیت عظیم همدان در راستای تربیت مبلغ خواهر اظهار داشت: همدان دارای ظرفیت و استعدادهای فراوانی در راستای تربیت مبلغه است به همین سبب سطح چهارم نیز در حال تاسیس است.

مدیر حوزه علمیه خواهران همدان با اشاره به تاسیس حوزه علمیه خواهران بعد از انقلاب خاطرنشان کرد: حوزه علمیه خواهران از برکات انقلاب اسلامی به شمار می رود و همانطور که رهبر معظم انقلاب می فرمایند حوزه علمیه خواهران یک پدیده عظیم است.

وی در پایان گفت: برگزاری جلسات قرآن، برگزاری نشست های اخلاق، تاسیس مرکز مشاوره و مرکز پاسخگویی به سوالات شرعی در 11 مدرسه و اعزام مبلغ به مساجد و پایگاه ها از مهم ترین فعالیت های این مرکز به شمار می رود./979/پ203/ب1

ارسال نظرات