۰۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۱
کد خبر: ۵۶۶۵۲۸
حجت الاسلام جعفرپور:

روحانیت در کاهش آسیب های اجتماعی نقش آفرین است

رییس تبلیغات اسلامی شهرستان بروجرد به رسالت خطیر روحانیت در فرهنگ سازی و مقابله با آسیب های اجتماعی تأکید کرد و گفت: روحانیت در کاهش آسیب های اجتماعی نقش آفرین است.
رییس تبلیغات اسلامی بروجرد/لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت‌الاسلام صادق جعفرپور، رییس تبلیغات اسلامی بروجرد، بعداز ظهر امروز در دیدار با روحانیون مستقر شهرستان بروجرد گفت: تبلیغ رسالتی خطیر در زمینه بصیرت بخشی و معرفت افزایی در جامعه است.

وی با بیان اهمیت رسالت تبلیغی روحانیون در گسترش آموزه های دین اسلام، بیان و تشریح احکام الهی اظهار داشت: روحانیان شیعه در طول تاریخ، همواره به حراست از منابع و متون دینی پرداخته و در این زمان که فرهنگ فاسد غرب از قله کشورهای ابرقدرت برجهان اسلام؛ چون سیلی مخرب سرازیر شده، و روحانیت رسالتی خطیر بر دوش دارد.

حجت الاسلام جعفرپور ادامه داد: روحانیان مقتدر در جایگاه حراست و مرزبانی از باورهای اعتقادی و تحقق آن در جامعه قرار گرفته اند و با ایفای نقش خود جامعه را در برابر آسیب های اجتماعی مصون می دارند.

وی با تأکید بر ضرورت توجه به مسائل روز جامعه خاطرنشان کرد: با بصیرت افزایی و آگاه سازی نسل جوان باید در هدایت دینی جامعه و نهادینه سازی ارزش های دینی گام برداشت.

رییس تبلیغات اسلامی بروجرد در ادامه بر ضرورت ارتقای اخلاق و معنویت در جامعه تأکید کرد و گفت: رشد اخلاقی و معنوی جامعه نیازمند تقویت و تبیین ارزش ها و مقابله با ضدارزش ها است.

وی با اشاره به توطئه های دشمن برای کمرنگ کردن ارزش ها و باورهای دینی جوانان و به گمراهی کشاندن نسل جوان عنوان کرد: با روشنگری و بهره مندی از فرصت های تبلیغی باید قشر جوان را در برابر این توطئه ها مصون ساخت و جلوی رواج آسیب ها گرفته شود.

حجت الاسلام جعفرپور در پایان با قدردانی از زحمات تبلیغی روحانیان به ویژه در ماه مبارک رمضان بیان داشت: هرجا که روحانیون نقش خود را به درستی و درموقع مناسب انجام دهند، آسیب های مختلف کاهش یافته و اعتقادات مذهبی مردم نیز تقویت می‌شود./9451//۲۰۳/خ

ارسال نظرات