۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۲
کد خبر: ۵۶۶۵۴۸
آیت الله طبرسی:

بهره گیری از مفاهیم قرآنی راه برون رفت از مشکلات فرهنگی است

امام جمعه ساری با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی ایران بستری را برای رشد و تقویت مفاهیم قرآنی در جامعه فراهم کرده است، گفت: باید این مفاهیم ارزشمند و تعالی بخش در جامعه اسلامی رشد و نمو بیشتری پیدا کند.
آیت الله طبرسی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی در مازندران سه شنبه شب در جلسه تفسیر قرآن در ساری، ماه مبارک رمضان را بهار قرآن دانست و بر ضرورت انس با معارف قرآنی در این ماه تاکید کرد.

وی با بیان این که شب ها و روزهای ما در ماه مبارک رمضان باید با مفاهیم قرآنی آمیخته باشد، افزود: کلام الهی سرشار از مفاهیم انسان ساز است که باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید بر این که ترویج مفاهیم قرآنی نباید تنها در ماه مبارک رمضان خلاصه شود، خاطرنشان کرد: مبانی و مفاهیم قرآنی باید در همه لحظات زندگی مورد توجه جامعه اسلامی قرار گیرد.

آیت الله طبرسی با اشاره به این که متاسفانه آن طور که شایسته بود مفاهیم قرآنی در جامعه امروز نهادینه نشده است، بیان داشت: کمرنگ شدن توجه با مفاهیم قرآنی موجب بروز مشکلات و بحران های بسیاری در جامعه خواهد شد.

امام جمعه ساری با بیان این که امروز مهم ترین عامل بحران های به وجود آمده در دنیای اسلام فاصله گرفتن از مفاهیم و دستورات قرآنی است، تصریح کرد: راه برون رفت جامعه اسلامی از شرایط بحرانی امروز عمل به دستورات قرآن است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری از انقلاب اسلامی ایران به عنوان یک انقلاب مبتنی بر مفاهیم و ارزش های قرآنی یاد کرد و گفت: همین ویژگی و شاخصه موجب رشد و تعالی انقلاب و نظام اسلامی در چهار دهه اخیر شده است.

وی با تاکید بر این که انقلاب اسلامی ایران بستری را برای رشد و تقویت مفاهیم قرآنی در جامعه فراهم کرده است، بیان داشت: باید این مفاهیم ارزشمند و تعالی بخش در جامعه اسلامی رشد و نمو بیشتری پیدا کند.

آیت الله طبرسی با بیان این که سبک زندگی جامعه امروز باید قرآنی باشد، تصریح کرد: متاسفانه امروز به دلیل تبلیغات گسترده غرب و سستی جامعه، سبک زندگی غربی در بخش های مختلف جامعه نفوذ کرده که باید هوشیار بود.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره کلام الهی مسیر صحیح و درست زندگی کردن را به ما نشان داده است، خاطرنشان کرد: تعالی و سعادت امروز جامعه اسلامی در گرو بهره گیری از مفاهیم قرآنی است.

امام جمعه ساری با بیان این که مفاهیم قرآنی سد بسیار محکمی در برابر توطئه ها و دشمنی های مستکبران و ظالمان است، تصریح کرد: باید برای خنثی سازی توطئه های دشمنان مفاهیم قرآنی را در زندگی فردی و اجتماعی خود نهادینه کنیم.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره این که امروز بدخواهان از همه توان خود برای ضربه زدن به دین و انقلاب استفاده می کنند، گفت: راه مقابله با این تلاش های مذبوحانه دشمنان مانوس شدن با مفاهیم قرآنی است./۹۵۰/پ203/ب1

ارسال نظرات