۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۵
کد خبر: ۵۶۶۶۱۱
نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی:

موازی‌کاری آفت فعالیت‌های فرهنگی و اجرایی است

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی با تأکید بر اینکه مسؤولان نهادها و دستگاه‌های اجرایی باید سعی کنند در اجرای برنامه‌ها و کارها موازی کاری صورت نگیرد، گفت: مشورت در کارها و تشکیل هسته‌های اندیشه‌ورز می‌تواند باعث هم‌افزایی و پیشرفت بهتر کارها شود.
یعقوبی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی و امام‌جمعه بجنورد، امروز در دیدار اعضای قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه حضرت جوادالائمه (ع) استان، اظهار داشت: فعالیت در حوزه پیشرفت و آبادانی کشور، مصداق بارز آیه «ربنا رَبَّنا هَبْ لَنا مِنْ أَزْواجِنا وَ ذُرِّیَّاتِنا قُرَّةَ أَعْیُنٍ وَ اجْعَلْنا لِلْمُتَّقینَ إِماماً» است.

وی در ادامه افزود: اسلام در همه حوزه‌ها امامت عمومی را پذیرفته؛ ازاین‌رو لازم است هر کس در هر کاری که تبحر دارد امام دیگران باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی خاطرنشان کرد: اگر بتوانیم در حوزه‌های مختلف امام مردم باشیم نتیجه‌اش این می‌شود که خانواده و جامعه ما بهترین خانواده خواهد شد.

وی تصریح کرد: مسؤولان نهادها و دستگاه‌های اجرایی باید سعی کنند تا در اجرای برنامه‌ها و کارها موازی کاری صورت نگیرد.

رییس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی اضافه کرد: مشورت در کارها و تشکیل هسته‌های اندیشه‌ورز می‌تواند باعث هم‌افزایی و پیشرفت بهتر کارها شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی افزود: هماهنگی و تعامل بین دستگاه‌ها می‌تواند جلوی موازی کاری را گرفته و تنش‌های را کم کند.

وی در ادامه با اشاره به ضرورت مقابله با بیکاری و فقر در جامعه، افزود: در بحث اشتغال باید مردم را به حد خودکفایی برسانیم تا خودشان بتوانند مولد باشند و روی پا بایستند.

وی از مسؤولان قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه جوادالائمه (ع) استان خراسان شمالی خواست نیازهای جامعه را احصا کرده و برای هرکدام راهکار و اولویت تعیین کنند تا زودتر به نتیجه لازم برسیم.

گفتنی است، در این دیدار جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی، به ارائه گزارشی از عملکرد این قرارگاه در حوزه‌های مختلف از قبیل اشتغال، بهداشت، تعلیم و تربیت و فرهنگی در سطح استان پرداخت./9314//۲۰۳/خ

ارسال نظرات