۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۶
کد خبر: ۵۶۶۶۶۳
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان:

ساماندهی فکری و اندیشه ای نسل جوان نیازمند برنامه ریزی است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با تأکید بر ضرورت برنامه ریزی برای ساماندهی فکری و اندیشه ای نسل جوان، گفت: در این راستا برنامه های فرهنگی و هنری در کنار برنامه های قرآنی و با محوریت فعالیت انجمن فرهنگی و هنری در ارشاد برگزار می شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت‌الاسلام حمیدرضا حنان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، بعد از ظهر امروز در جلسه ساماندهی امور جوانان استان گفت: جوانان سرمایه ارزشمند نظام جمهوری اسلامی هستند.

وی با تأکید بر ضرورت ساماندهی فکری و اندیشه‌ای جوانان در کنار ساماندهی جسمی و شکلی افزود: رابطه بین ساماندهی شکلی و اندیشه‌ا‌ی علت و معلول است و باید بین این دو تناسب برقرار سازیم.

حجت الاسلام حنان با بیان اینکه منظور از ساماندهی شکلی ازدواج، اشتغال و ورزش است، اظهار داشت: این مهم زمانی تأثیرگذار است که ساماندهی فکری و اندیشه‌ای در کنار آن باشد.

وی با تأکید بر اینکه به ذائقه و نیاز جوان در حوزه‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، هنری و علمی توجه شود، خاطرنشان کرد: برای ساماندهی فکری و اندیشه‌ای جوان باید برنامه ریزی کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به فعالیت ۸۲ انجمن فرهنگی و هنری در ارشاد بیان کرد: این تعداد انجمن در سال ۹۶ با جذب سه هزار جوان و تشکیل ۲۳۳ اجلاس فرهنگی هنری فعالیت داشتند.

وی به رسالت فرهنگ و ارشاد اسلامی اشاره کرد و گفت: بخشی از برنامه های این سازمان با محوریت غنی سازی برنامه های اوقات فراغت جوانان است، اوقات فراغت فرصتی برای بصیرت بخشی بین نسل جوان و مقابله با آسیب های اجتماعی است.

حجت الاسلام حنان خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری برنامه های فرهنگی و هنری در کنار برنامه های قرآنی تعالی روحی نسل جوان و ساماندهی فکری و اندیشه ای این قشر است./9451/پ203/ب1

ارسال نظرات