۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۳
کد خبر: ۵۶۶۶۷۸
عضو شورای حوزه علمیه مازندران تاکید کرد؛

ضرورت حفظ مواضع انقلابی نخبگان در برخورد با مسایل مختلف کشور

عضو شورای حوزه علمیه مازندران بر حفظ مواضع انقلابی نخبگان حوزوی و دانشگاهی در برخورد با مسایل مختلف کشور تاکید کرد و گفت: اگر نگاه، فکر و عمل انقلابی در جامعه امروز حاکم باشد به طور حتم شاهد رشد و بالندگی کشور در عرصه های مختلف خواهیم بود.
امام جمعه نکا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در نکا،  حجت الاسلام محمد باقر محمدی لائینی، عضو شورای حوزه علمیه مازندران عصر امروز در نشست بصیرتی که با حضور جمعی از طلاب و روحانیان در نکا برگزار شد به سخنان مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار دانشجویان اشاره کرد و گفت: باید این سخنان مهم در اولویت اقدامات و اظهارات ما قرار گیرد.

وی با بیان که نظام اسلامی در چهار دهه اخیر به پیشرفت های مناسبی دست یافته است، افزود: اما برخی ها به دنبال نادیده گرفتن این پیشرفت های عظیم هستند.

مسؤول مدرسه علمیه نکا با اشاره به این که پیشرفت ها و موفقیت های کشور  تنها در یک بخش نبوده بلکه فراگیر بوده است، خاطرنشان کرد: اما هدف دشمنان داخلی و خارجی نادیده گرفتن این پیشرفت ها و برجسته کردن برخی نقاط ضعف ها است.

حجت الاسلام لائینی با بیان این که تزریق یاس و ناامیدی در کشور را از سوی هر گروه و جریانی در راستای اهداف دشمن دانست و گفت: ممکن است برخی ها نادانسته مرتکب چنین عملی شوند اما باید توجه داشت که پمپاژ یاس و ناامیدی در کشور همان کار دشمن است.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با تاکید بر این که امروز کشور بیش از هر زمان دیگری نیازمند ترویج امید است، بیان داشت: دشمن با تزریق ناامیدی به دنبال جلوگیری از پیشرفت و تعالی نظام اسلامی است.

وی با بیان این که انقلاب اسلامی امروز به یک جایگاه متفاوتی نسبت به گذشته در عرصه منطقه ای و جهانی دست یافته است، خاطرنشان کرد: همین مساله موجب عصبانیت دشمنان و بدخواهان این انقلاب الهی شده است.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که انقلاب اسلامی بر مبنای آرمان های اصیل خود در حال حرکت به سمت قله های پیشرفت است، ابراز کرد: یکی از مهم ترین اهداف دشمن تضعیف و از بین بردن این آرمان های اصیل و انقلابی است.

حجت الاسلام لائینی با اشاره به این که نظام اسلامی با توجه به آرمان های اصیل خود امروز به چنین جایگاه ارزشمندی دست یافته است، گفت: باید این آرمان ها هر روز بیشتر تقویت شود تا شاهد حفظ عزت و عظمت انقلاب اسلامی باشیم.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که پیشرفت های خیرکننده امروز انقلاب اسلامی به هیچ عنوان با گذشته قابل مقایسه نیست، گفت: متاسفانه برخی عناصر داخلی و خارجی در تلاش هستند چهره ای متفاوت از رژیم پهلوی در جامعه بسازند که باید هوشیار باشیم.

وی، تحریف تاریخ در جهت تطهیر رژیم فاسد پهلوی را از جمله برنامه های دشمنان انقلاب دانست و خاطرنشان کرد: تلاش می کنند وضعیت اسف بار دوران پهلوی را مثبت و مناسب جلوه دهند و دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی در چهار دهه اخیر ناچیز معرفی کنند.

امام جمعه نکا بر ضرورت هوشیاری و بصیرت نخبگان حوزوی و دانشگاهی در مواجهه با توطئه های دشمنان تاکید کرد و گفت: باید از همه توان و ظرفیت موجود در جهت تبلیغ و تبیین دستاوردهای انقلاب استفاده کرد.

حجت الاسلام لائینی در ادامه سخنان خود با بیان این که نباید ضعف و کمکاری یک مسوول به پای نظام و انقلاب اسلامی نوشته شود، افزود: دشمنان و بدخواهان انقلاب اسلامی امروز چنین هدفی را در برابر نظام اسلامی دنبال می کنند که باید هوشیارانه برخورد کنیم.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران در بخش دیگری از سخنان خود بر حفظ مواضع انقلابی نخبگان حوزوی و دانشگاهی در برخورد با مسایل مختلف کشور تاکید کرد و گفت: اگر نگاه، فکر و عمل انقلابی در جامعه امروز حاکم باشد به طور حتم شاهد رشد و بالندگی کشور در عرصه های مختلف خواهیم بود.

استاد حوزه علمیه مازندران با تاکید بر این که برخی ها به دنبال کمرنگ کردن مشی انقلابی در جامعه اسلامی هستند، افزود: ایستادگی در برابر توطئه ها و هجمه های دشمن در گرو حفظ مشی انقلابی است./۱۳۱۷/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات