۱۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۱
کد خبر: ۵۶۶۷۲۱
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

ریزش‌های انقلاب به دلیل مردود شدن در آزمایش‌های الهی است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: دنیای امروز میدان آزمایش الهی است و ریزش‌های انقلاب نیز به دلیل مردود شدن در این آزمایش‌های الهی می‌باشد.
عبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند ظهر امروز در دیدار جمعی از فرماندهان نیروی انتظامی استان اظهار داشت: سه واژه اطلاعات، حفاظت و مرزبانی مربوط به نیروهای نظامی و انتظامی است.

وی گفت: آگاهی و اطلاع داشتن شرط اولیه در هر امری است و هر کاری در صنف خود که همراه با آگاهی و اطلاع کامل نباشد به نتیجه نمی‌رسد، آگاهی در هر کاری پایه است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه هر چه اطلاعات عمیق‌تر و به روزتر باشد، موفقیت بیشتری خواهیم داشت، افزود: این واژه‌های اطلاعات، حفاظت و مرزبانی به ظاهر در کشورهای مختلف مشترک است اما در باطن 180 درجه متفاوت است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: حفاظت و مرزبانی در بسیاری از کشورها است اما حفاظت و مرزبانی از چه می‌کنند؟، آن‌ها حفاظت و پاسداری از شکم و شهوت یک افراد خاص و قارون‌های زمان می‌کنند و مرزهای آن‌ها نیز شکم و شهوت است.

وی با بیان اینکه بسیاری از کشورها حقوق جوامع ضعیف را ضایع می‌کنند، ادامه داد: حفاظت از قارون‌های زمان افتخار نیست بلکه یک ننگ است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه در هر کشوری مرزهای خاکی بسیار اهمیت دارند و چند سانتی‌متر آن بسیار ارزشمند است، خاطرنشان کرد: مرزهای ما در کشور مرز الهی، انسانی، عقیده، اندیشه و ارزش‌ها است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی اظهار کرد: در شرایط آخرالزمانی مرزهای عقیدتی، ارزشی، الهی، انسانی، ناموس و غیرت لحظه به لحظه تهدید می‌شود از این رو باید آگاهی و هوشیاری و بصیرت ما برای حفظ این مرزها صد چندان شود.

وی افزود: حادثه به وجود آمدن انقلاب در سال 57 یک کار خلق‌الساعه و غیرمنتظره نبود چرا که در روایات شیعه و سنی این چنین انقلابی قبل از ظهور امام زمان(عج) پیش‌بینی شده بود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: دنیای امروز میدان آزمایش الهی است و ریزش‌های انقلاب نیز به دلیل مردود شدن در این آزمایش‌های الهی می‌باشد، آن‌هایی که در این آزمایش‌ها ثابت قدم بمانند و دینداری خود را حفظ کنند ارزش آن‌ها بالاتر از کسانی است که بعد از ظهور امام زمان(عج) وجود داشته باشند چرا که حفظ دینداری امروز نسبت به زمان بعد از ظهور امام زمان(عج) مشکل‌تر است./880/پ203/ب1

ارسال نظرات