۱۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۲
کد خبر: ۵۶۶۷۶۶
همزمان با تابستان؛

ویژه ‌برنامه های فرهنگی ویژه خانواده‌های طلاب برگزار می‌شود

مرکز خدمات استان آذربایجان شرقی با همکاری گروه تبلیغی راوی ویژه برنامه‌های مختلف فرهنگی مشترک در فصل تابستان را اجرایی خواهد کرد.
همایش خانواده

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام علی رضوی، مسؤول گروه تبلیغی راوی امروز در دیدار مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی خواستار برگزاری برنامه‌های مناسب فرهنگی در تابستان ویژه خانواده‌های طلاب شد و اظهار داشت: این گروه تبلیغی در راستای ارتقای سطح معنوی و معرفتی خانواده های طلاب تلاش دارد.

وی درباره فعالیت‌های این مرکز گفت: گروه تبلیغی راوی با همت چند روحانی مبلغ، مشاور و متخصص در رشته‌های امور تربیتی تشکیل شده است و در سطح استان در مساجد و مدارس به صورت تخصصی در موضوع مشاوره و تربیت خانواده به امر مقدس تبلیغ فعالیت دارد.

حجت الاسلام رضوی با اشاره به این‌که امسال مرکز خدمات استان آذربایجان شرقی با همکاری گروه تبلیغی راوی ویژه برنامه‌های مختلف فرهنگی مشترک در فصل تابستان را اجرایی خواهد کرد، خاطرنشان کرد: در این راستا ویژه برنامه های متعددی در عرصه‌های مختلف پیش‌بینی شده است.

همچنین حجت الاسلام موسوی، مدیر مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان در سخنانی با ابراز خرسندی از همکاری دو مجموعه، بررسی و برنامه‌ریزی مناسب و مؤثر برای برنامه‌های قرآنی و مشاوره‌ای در سطح تبریز را خواستار شد و گفت: برای همکاری مناسب بهتر است گروه تبلیغی راوی پیشنهادهای قابل اجرای خود را در قالب طرحی آماده و به معاونت امور خانواده و فرهنگی ارائه کند.

وی با اشاره به دوره‌های مختلف آموزشی، فرهنگی، معرفتی و اردویی برگزار شده، اظهار داشت: کارگاه آموزشی پیوندهای آسمانی با حضور 96 زوج جوان طلبه در سالن اجتماعات مدرسه علمیه طالبیه تبریز برگزار شده که طی آن زوج‌های جوان در کلاس‌های تخصصی جداگانه با موضوع مهارت‌های ارتباط کلامی شرکت کردند.

حجت الاسلام موسوی همچنین از برگزاری کارگاه عمومی با موضوع «رضایت از زندگی مشترک» خبر داد و گفت: در پایان این کارگاه آموزشی، به قید قرعه به پنج نفر از زوج‌های جوان، هدیه سفر به مشهد مقدس اهدا شد، پیش از این نیز اردوهای یک روزه تفریحی و آموزشی در شهرستان‌های مختلف اجرایی شده است./935/پ203/ب1

ارسال نظرات