۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۰
کد خبر: ۵۶۶۹۴۷
مسؤول بنیاد فرهنگ و اندیشه اسلامی:

رشد و گسترش انقلاب عامل اصلی دستپاچگی استکبار است

مسؤول بنیاد فرهنگ و اندیشه اسلامی با بیان اینکه مقاومت ۴۰ ساله انقلاب شعله امید را در دل مستضعفین جهان روشن نگه داشته است، گفت: مستضعفین جهان صدای عدالت و آزادی را از انقلاب اسلامی می‌شنوند و این سبب دستپاچگی استکبار از رشد و گسترش انقلاب شده است.
ثقفی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌ الاسلام حسن ثقفی مسؤول بنیاد فرهنگ و اندیشه اسلامی، امروز در نشست خبری شنبه‌های انقلاب که در خبرگزاری فارس برگزار شد، گفت: امروز باید شاکر 40 سالگی انقلاب که نشان از کارآمدی نهاد ولایت فقیه است، باشیم.

وی درباره نهاد ولایت فقیه در عصر غیبت، ادامه داد: برای شکرگزاری این نعمت لازم است آسیب‌های آن را بشناسیم و از خود دور کنیم چرا که مردم سالاری که قیام به قسط و نتیجه انقلاب است قدمتی به اندازه قدمت انبیا دارد.

حجت‌ الاسلام ثقفی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی ثمره هدایت داهیانه امام راحل و دستاورد ولایت فقیه است، ابراز کرد: مردم سالاری دینی، پیشرفت علمی، پیشرفت نسبی عدالت و غیره جزء دستاوردهای کلان انقلاب اسلامی به شمار می‌روند.

مسؤول بنیاد فرهنگ و اندیشه اسلامی مهمترین دستاورد انقلاب را ارائه نقشه راه برای نجات انسان‌ها و الگو برای حرکت به سوی بزرگداشت بشریت دانست و گفت: انقلاب اسلامی امید را در دل بشریت روشن کرد و راهی روشن به آنان نشان داد راهی که برگفته از مکتب وحی و مبانی اسلام بود.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی راه انبیای الهی است، ابراز کرد: انقلاب اسلامی یک حرکت الهی بود که بزرگ‌ترین موانع برای حرکت را شکست، انقلاب براساس گفتار رهبر معظم انقلاب مراحلی دارد که باید طی شود متاسفانه امروز با وجود ظرفیت پذیرش نقد و انتقاد این نقشه راه آن گونه که حق آن است مورد توجه قرار نگرفته است و زمانی که یک مسؤول و یا نخبه در وظیفه خود کم کاری می‌کند و به وظایف خود درست عمل نمی‌کند برخی این کم کاری را پای شخصی که این نقشه راه را ترسیم کرده می‌نویسند.   

حجت الاسلام والمسلمین ثقفی با تاکید بر اینکه دولت اسلامی باید زمینه‌ساز جامعه نمونه اسلامی باشد، گفت: معرفت الهی باید در چنین کشوری حاکم باشد تا مردم بتوانند به مقام قرب الهی دست یابند چنین جامعه‌ای در همه ابعاد نمونه بوده و مانع تکذیب دیگر جوامع می‌شود.

مسؤول بنیاد فرهنگ و اندیشه اسلامی با بیان اینکه مقاومت 40 ساله انقلاب شعله امید را در دل مستضعفین جهان روشن نگاه داشته است، خاطرنشان کرد: مستضعفین جهان صدای عدالت و آزادی را از انقلاب اسلامی می‌شنوند و این باعث دستپاچگی استکبار از رشد و گسترش انقلاب شده است./813/پ202/ب1

ارسال نظرات