۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۲
کد خبر: ۵۶۶۹۴۹
رییس ستاد انتفاضه و قدس خبر داد؛

حضور بیش از ۵۳۰۰ خبرنگار و عکاس داخلی و خارجی در راهپیمایی روز قدس

شریف گفت: راهپیمایی روز قدس امسال از مساجد مشخص شده به سمت دانشگاه تهران از ساعت ۱۰:۳۰ صبح آغاز خواهد شد و بیش از ۵۳۰۰ خبرنگار و عکاس داخلی و خارجی راهپیمایی و روز قدس امسال را پوشش می‌دهند.
قدس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، رمضان شریف رییس ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در نشست خبری روز جهانی قدس که امروز در سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد، در رابطه با برنامه‌های روز قدس سال ۹۷، گفت: به فضل الهی امسال شکوه‌مندترین روز جهانی قدس را در فلسطین خواهیم داشت که در جمعه‌های اخیر نیز در فلسطین شاهد آن بوده‌ایم‌.

وی افزود: راهپیمایی روز قدس امسال به علت پیروزی جبهه مقاومت در سوریه و با توجه به اقدام مردم فلسطین در هفته‌های اخیر در راهپیمایی بازگشت و تقدیم 1۲۰ شهید و بیش از ۲ هزار زخمی، قطعاً روز قدسی متفاوت خواهد بود.

رییس ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ابراز داشت: در سال ۹۷ در نظام جمهوری اسلامی ایران برای چهل و نهمین بار روز جهانی قدس برگزار خواهد شد. انتقال سفارت رژیم منحوس آمریکا به فلسطین، انگیزه مضاعفی برای تمام امت‌ها و کشورهای اسلامی است تا در این فرصت مناسب عکس العمل خود را از این اتفاق به رژیم صهیونیستی نشان دهند.

وی اظهار داشت: همه فرزندان مقاوم، شجاع و با انگیزه فلسطین در این روز بار دیگر فتنه‌های پوشالی رژیم اشغالگر صهیونیسم را در هم خواهند شکست.

شریف افزود: آزادی فلسطین و حمایت از آن شعار نیست بلکه آرمانی مقدس و جهانی است که ان شاءالله به برکت همت و غیرت ملت فلسطین و توالی روز قدس شاهد تحول در این کشور خواهیم بود.

رییس ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ابراز داشت: همه حوادث هفتاد سال گذشته صرف خون و خونریزی‌ها و جنایت‌های دست نشانده‌های رژیم صهیونیستی و آمریکا مانند القاعده، داعش و النصره است، روزی که این غده سرطانی از صحنه روزگار محو شود روزی است که آرامش به دنیا بازخواهد گشت.

وی بیان داشت: صهیونیست‌ها دانشمندان هسته‌ای کشور ما را به شهادت رساندند، بخش عمده‌ای از آموزش‌های ساواک توسط رژیم صهیونیستی انجام می‌شد و پهلوی نیز حاصل همین رژیم منحوس بود.

شریف افزود: رسیدن به آزادی فلسطین و تمام کشورهای اسلامی از چنگال رژیم غاصب و خونخوار صهیونیست دور نیست.

وی ابراز داشت: روز قدس امسال با شعار «پیروزی جبهه مقاومت، شکست فتنه آمریکایی صهیونیستی، عزم فلسطین برای بازگشت» و به امید رسیدن به آرمان نهایی آزادی فلسطین در 900 شهر کشور برگزار خواهد شد.

رییس ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بیان داشت: راهپیمایی روز قدس امسال از مساجد مشخص شده به سمت دانشگاه تهران از ساعت ۱۰:۳۰ صبح آغاز خواهد شد و بیش از ۵۳۰۰ خبرنگار و عکاس داخلی و خارجی راهپیمایی و تظاهرات روز قدس امسال را پوشش می‌دهند.

شریف اظهار داشت: بیش از ۳۰۰ غرفه و نمایشگاه فرهنگی در روز قدس در مسیرهای راهپیمایی حضور خواهند داشت. بیش از ۴۵ سخنران ملی در مراکز استان‌ها و شهرهای پرجمعیت به تشریح شرایط جدید فلسطین خواهند پرداخت.

وی در پایان با اشاره به مسیرهای ده‌گانه راهپیمایی روز قدس، خاطرنشان کرد: مسیرهای راهپیمایی از مسجد امام حسین(ع)، مسجد جامع ابوذر در خیابان ابوذر، مسجد دارالسلام در منیریه، مسجد امام زمان(عج) در خیابان آزادی، حضرت ابوالفضل(ع) در میدان توحید، حضرت مهدی(عج) در خیابان ستارخان، الجواد(ع) در خیابان هفت تیر، امام جعفر صادق(ع) در فلکه اول صادقیه، امیر در خیابان کارگر شمالی و جامع رسول اکرم(ص) در تهرانسر به سمت دانشگاه تهران خواهد بود./969/پ202/ب1

ارسال نظرات