۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۷
کد خبر: ۵۶۶۹۶۹
مدیر مدرسه علمیه دارالعلم آیت الله بهبهانی خبر داد؛

راه اندازی مدرسه امام حسن مجتبی در کیانشهر اهواز

مدیر مدرسه علمیه دارالعلم آیت الله بهبهانی از از راه اندازی حوزه علمیه امام حسن مجتبی(ع) اهواز به امر نماینده ولی فقیه در خوزستان خبر داد.
حوزه علمیه

حجت الاسلام سید محمدعلی بلادیان، مدیر مدرسه علمیه دارالعلم آیت الله بهبهانی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از راه اندازی حوزه علمیه امام حسن مجتبی(ع) اهواز به امر نماینده ولی فقیه در خوزستان خبر داد و گفت: این مدرسه در منطقه کیانشهر راه اندازی شده است که به دلیل عدم جا با رایزنی های صورت گرفته چند اتاق از مسجد امام خمینی(ره) این منطقه در اختیار ما قرار گرفته است.

مدیر مدرسه علمیه دارالعلم آیت الله بهبهانی با بیان اینکه مدرسه فعلا اقماری دارالعلم آیت الله بهبهانی است، عنوان داشت: این مدرسه برای سال تحصیلی جدید پذیرش طلبه خواهد داشت اما تعداد آن مشخص نیست.

این مقام مسؤول با بیان اینکه در مدرسه دارالعلم روزانه از ساعت 10:30 تا 11:30 ختم قرآن برگزار می شود، افزود: طلاب در شهرستان های محل سکونت، دانشگاه ها و مساجد فعالیت های تبلیغی ویژه ماه مبارک رمضان را انجام می دهند.

حجت الاسلام بلادیان ادامه داد: در ماه مبارک رمضان، 15 روز اول را بنام امام حسن مجتبی(ع) نامگذاری کردیم و در این باره به مدت 15 شب سفره افطاری ساده با حضور 200 تا 300 نمازگزار در مسجد امام خمینی(ره) کیانشهر برگزار شد.

لازم به ذکر است، حجت الاسلام بلادیان، به عنوان مدیر جدید مدرسه امام حسن مجتبی(ع) کیانشهر اهواز منصوب شد./9456/ت303/ب1

ارسال نظرات