۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۶
کد خبر: ۵۶۷۰۱۹
آیت الله سلیمانی:

شهدا و خادمان جامعه شاکران حقیقی نعمات الهی هستند

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان با اشاره به این که شهدا و خادمان جامعه شاکران حقیقی نعمات الهی هستند، گفت: بدیهی است که در روز قیامت هنگامی که از نعمت های الهی سؤال شود، شهدای عزیز و افراد خدوم جامعه با سربلندی می توانند پاسخ درگاه ایزدی را بدهند.
آیت الله سلیمانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله عباسعلی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان در ویژه برنامه سحرگاه ماه مبارک رمضان شبکه استانی هامون با اشاره به روز قیامت و معاد گفت: بر اساس آیات قرآن کریم در قیامت بر دهان انسان ها مهر نهاده خواهد شد و دست ها و پاها بر اعمال خوب و یا بد انسان گواه خواهند داد.

وی افزود: در روز قیامت هر انسانی قدرت حرف زدن را ندارد، مگر آن کسی که خداوند رحمان به او اجازه صحبت کردن بدهد.

آیت الله سلیمانی خاطرنشان کرد: تنها افرادی می توانند اجازه صحبت کردن در قیامت را داشته باشند که دارای شایستگی های فراوانی باشند، بر این اساس ما باید از فرصت هایی که در این دنیا در اختیار داریم به گونه ای استفاده کنیم که بتوانیم در قیامت امتیاز صحبت کردن و دفاع کردن از خود و همچنین توان تبریک گویی به اهل بهشت و ملامت کردن اهل جهنم را داشته باشیم.

امام جمعه زاهدان  تأکید کرد: انسان در برابر هر نعمتی که از جانب خداوند به او عطا شده، مسؤول بوده و باید در روز قیامت پاسخ دهد که از این نعمت ها در چه راهی استفاده کرده است؛ افرادی که از نعمت های الهی در جهت مثبت استفاده کرده باشند از اهل بهشت می شوند و جاودانه در آن خواهند ماند، اما افرادی که از نعمت های الهی در جهت طغیان استفاده کرده باشند دچار عذاب خواهند شد.

وی با اشاره به این که شهدا و خادمان جامعه شاکران حقیقی نعمات الهی هستند، یادآور شد: بدیهی است که در روز قیامت هنگامی که از نعمت های الهی سؤال شود، شهدای عزیز و افراد خدوم جامعه به آسانی و با سربلندی می توانند پاسخ درگاه ایزدی را بدهند، اما افرادی که طغیان کردند و به جای خدمت به جامعه راه خیانت را در پیش گرفتند در آن روز گرفتار خواهند شد.

آیت الله سلیمانی در پایان عنوان کرد: در این ماه عزیز و مبارک همه ما باید سعی کنیم کوتاهی های گذشته خود را جبران کرده و سعی کنیم از این به بعد از نعمت های الهی در جهت درست استفاده کنیم./841/پ203/ب1

ارسال نظرات