۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۹
کد خبر: ۵۶۷۰۶۸
دبير جامعه روحانيت كاشان:

الهي بودن رمز ماندگاري حركت امام خميني است

دبير جامعه روحانيت كاشان الهي بودن را رمز ماندگاري حركت امام دانست و با اشاره به اينكه قيام امام خميني(ره) براي خدا و الهي بود، گفت: هنوز شخصيت حقيقي و جايگاه حقيقي و ابعاد وجودي امام راحل براي خيلي از ما شناخته شده نيست.
حجت الاسلام شاه فضل حجت الاسلام شاه فضل

به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا در كاشان، حجت الاسلام عليرضا شاه فضل پيش از ظهر امروز در در جمع کارکنان گروه ۸۴۰ موشکي شهرستان آران و بيدگل با گراميداشت 14 خردادماه سالروز رحلت بنيانگذار جمهوري اسلامي و 15 خردادماه سالروز قيام خونين مردم ايران، گفت: رمز ماندگاري حرکت امام خميني(ره) الهي بودن ايشان و كار براي خدا و رضايت خدا بود.

وي به برخي از ويژگي هاي شخصيتی امام راحل اشاره كرد و افزود: امام شخصيتي عرفاني، اخلاقي و سياسي بود كه توانست ضمن صدور اسلام و انقلاب اسلامي ايران، سبب موج اسلام خواهي در سراسر جهان شود.

حجت الاسلام شاه فضل الهي بودن را رمز ماندگاري حركت امام دانست و با اشاره به اينكه قيام امام خميني(ره) براي خدا و الهي بود، اظهار داشت: هنوز شخصيت حقيقي و جايگاه حقيقي و ابعاد وجودي امام راحل براي خيلي از ما شناخته شده نيست.

وي ياد آور شد: تنها فقيهي که در دوره غيبت کبري امام زمان(عج) موفق به انجام رسالت بزرگي در سطح جهان شد امام خميني (ره) است چراکه توانست حکومت اسلامي را با شيوه خاص خودش احيا و به جهانيان معرفي كند.

دبير جامعه روحانيت كاشان افزود: انقلاب اسلامي ايران با همه انقلاب‌ها، نهضت‌ها و ساير حکومت‌هاي سياسي جهان متفاوت است و به لحاظ گفتماني و حتي ظاهري با هيچکدام از آنها قابل قياس نيست.

حجت الاسلام شاه فضل در ادامه يكي از نقشه ها و اهداف دشمن را اختلاف و فاصله گرفتن ملت از آرمان هاي امام و انقلاب اسلامي دانست و متذكر شد: هر زماني كه چنين اتفاقي رخ بدهد در آن زمان بايد خط انحراف انقلاب اسلامي ايران را اعلام كرد.

دبير جامعه روحانيت كاشان گفت: امروز به فضل خدا ارتش و نيروهاي مسلح جمهوري اسلامي ايران با تبعيت از فرامين رهبر معظم انقلاب با قدرت و اقتدار آماده دفاع از دستاوردهای مهم دفاع مقدس، حفظ استقلال و تماميت ارضی جمهوری اسلامی است و در اين راه از هيچ تلاش و كوششي دريغ نمي كند تا امنيت و آرامش بر مرزهاي ايران و مهمن اسلامي حكمفرما باشد./1307/پ204/ب1

ارسال نظرات