۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۷
کد خبر: ۵۶۷۰۷۰
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران:

روحیه، فکر و عمل انقلابی امام راحل راه مقابله با توطئه های دشمن است

مدیر کل تبلغات اسلامی مازندران با بیان این که امروز دشمنان برای ضربه زدن به انقلاب بسیج شده اند، گفت: روحیه، فکر و عمل انقلابی امام خمینی(ره) امروز راه مقابله با توطئه های دشمنان و بدخواهان انقلاب است.
ناصر شکریان

حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، ضمن تسلیت به مناسبت 14 خرداد سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و فرا رسیدن شب های قدر، اظهار داشت: گفتمان مکتبی و عاشورایی حضرت امام خمینی(ره) امروز در جهان طنین انداز است.

استاد حوزه علمیه مازندران افزود: امروز نطام مقدس جمهوری اسلامی که با رهبری حضرت امام خمینی (ره) شکل گرفت امروز احیاگر ارزش های اسلامی و انسانی در جهان و کانون صدور ارزش های اسلامی و معنوی است.

وی در ادامه با اشاره به وجود نعمت ولایت در نظام اسلامی، افزود: ولایت فقیه یادگار ارزشمند امام راحل است و تبعیت از فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی مورد تاکید ایشان بود و باید قدر این نعمت الهی را دانست و شکر گزار بود.

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران همچنین به سیره و سبک زندگی امام خمینی(ره) اشاره و تصریح کرد: امام راحل در طول عمر پر برکتشان همواره به ساده زیستی و پرهیز از تجمل گرایی و اشرافی گری تاکید داشتند و این سبک زندگی حضرت امام برگرفته از مکتب اسلام و برگرفته از سیره و منش امیر مومنان علی(ع) بود که باید برای ما الگو باشد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که امام راحل ارزش های الهی که در رژیم گذشته به فراموشی سپرده شده بود دوباره احیا کردند، گفت: امروز ملت ایران در سایه همان ارزش های دینی در جهان عزت و عظمت دارد.

وی با اشاره به این که کسی در جهان سیاست تصور نمی کرد که قیام امام خمینی(ره) به پیروزی رسد، افزود: اما امام راحل به دلیل تکیه بر انوار الهی و همراهی موج عظیم مردم توانستند نهضت انقلاب را به پیروزی برسانند.

حجت الاسلام شکریان با بیان این که امروز تبیین و گسترش افکار و اندیشه های ناب امام راحل در جامعه لازم و ضروری است، خاطرنشان کرد: باید با تبعیت از اندیشه های الهی آن امام بزرگوار در برابر دشمنان و بدخواهان انقلاب بیاستیم.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با هشدار نسبت به تلاش برخی ها برای تحریف اندیشه های امام راحل بیان داشت: باید امروز متولیان دینی و فرهنگی بیش از پیش آراء و افکار امام خمینی(ره) را در جامعه ترویج و گسترش دهیم.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که امروز دشمنان برای ضربه زدن به انقلاب بسیج شده اند، خاطرنشان کرد: روحیه، فکر و عمل انقلابی امام خمینی(ره) امروز راه مقابله با توطئه های دشمنان و بدخواهان انقلاب است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به بیست و نهمین سالگرد ارتحال معمار کبیر انقلاب اسلامی بیان داشت: وصیت نامه سیاسی الهی حضرت امام خمینی(ره) سند جامع راهبرد جمهوری اسلامی در صحنه های مختلف بین المللی و جهانی و بیانگر عظمت آن شخصیت ممتاز جهان اسلام است که امروز باید از این وصیت نامه در همه ابعاد مختلف مدیریتی جامعه استفاده و الگو برداری شود.

حجت الاسلام شکریان در ادامه به نقش ممتاز ایران اسلامی در سال های اخیر در منطقه و جهان اشاره کرد و اظهار داشت: در فرهنگ تربیتی امام راحل شاگردانی پرورش یافتند که امروز نمونه و شخصیت ممتاز آن را در وجود پر برکت مقام معظم رهبری می توان به وضوح مشاهده کرد و امروز ایران اسلامی با هدایت ها و رهبری بی بدیل ایشان نقش ممتاز و اثرگذاری در منطقه و حتی در جهان ایفاء می کند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به اهمیت گفتمان امام خمینی(ره)، تاکید کرد: امروز در سایه باورهای دینی و الهی امام خمینی (ره) و خلف صالح ایشان مقام معظم رهبری، ایران اسلامی و ملت دلیر ایران در برابر مستکبران و طاغوت زمان ایستاده اند و در تمامی جبهه ها موفق و پیروز خواهند شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران در پایان با اشاره به حوادث تاریخ انقلاب اسلامی و  قیام خونین 15 خرداد، خاطر نشان کرد: امام خمینی (ره) قیام خونین 15 خرداد را مبدأ نهضت های اسلامی یاد کرد و این قیام  عمق باورهای دینی و اعتقادی امت مسلمان ایران اسلامی است./۹۵۰/ت303/ب1

ارسال نظرات