۱۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۸
کد خبر: ۵۶۷۱۳۱
حجت الاسلام مهدوی ارفع:

جنگ نرم گسترده ای از سوی دشمن علیه ولایت فقیه در جریان است

عضو جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی با بیان کار گسترده فکری دشمنان علیه مبانی ولایت فقیه، گفت: جریانی امروز در طول چهار دهه عمر نظام اسلامی علیه ولایت فقیه جریان سازی می کند تا با پیاده کردن راهبرد بنی امیه در این عصر برای تغییر در باورهای انقلابی و ذائقه های مردم، فردی مانند امیرالمومنین(ع) در اجرای عدالت ناکام شود.
حجت الاسلام مهدوی ارفع

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حجت الاسلام حمیدرضا مهدوی ارفع، عضو جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی، شب گذشته در مراسم احیای شب نوزدهم ماه مبارک رمضان در مصلای جمعه بابل به جایگاه ولایت اشاره و تصریح کرد: ماه رمضان ماه ولایت است و عمل عبادی بدون درک جایگاه بزرگ ولایت ارزشی ندارد.

وی افزود: یکی از اعمل مهم در شب های قدر، زیارت عاشورا است زیرا دوری مردم از ولایت امامان معصوم(ع) موجب انحراف در جامعه آن روز و فاجعه بزرگ کربلا و به شهادت رسیدن فرزندان پیامبر(ص) شد.

استاد حوزه و دانشگاه با تشریح علت های تاکید اسلام برجایگاه ولایت امامان معصوم(ع)، خاطرنشان کرد: پاشنه آشیل اسلام، اهل بیت (ع) است و دو رکن مهم قدرت سیاسی امامان معصوم(ع) و مودت قلبی جامعه اسلامی به آن ها مورد تاکید قرار گرفت.

وی ادامه داد: در اسلام ناب برای مستکبران جایی نیست و اسلام دین مبارزه با ظلم و ستم و ایجاد عدالت در سطح جامعه است.

حجت الاسلام مهدوی ارفع تلاش معاندان اسلام را برای دور کردن جامعه از ولایت را مورد توجه قرار داد و خاطرنشان کرد: جنگ نرم گسترده ای از سوی معاندان اسلام ناب برای قطع کردن مسیر ولایت از پیامبر(ص) به امامان معصوم(ع) به ویژه از سوی بنی امیه صورت گرفت تا محبت قلبی جامعه به اهل بیت(ع) تبدیل به نفرت شود.

وی تاکید کرد: دفع اهل بیت(ع) از مقام ولایت و مسؤولیت در جامعه از سوی جریان مخالف اسلام حقیقی راهبرد جریان مؤسسان سقیفه بود.

عضو موسس نهضت جهانی نهج البلاغه طرح های بلند مدت دشمنان را در عرصه جنگ نرم را مورد اشاره قرار داد و گفت: دشمنان برای طرح های بلند مدت تغییر اندیشه های جامعه اهمیت زیادی قائل می شوند اما ما متاسفانه به دنبال برنامه های زودگذر هستیم و آنچنان به تبیین اندیشه ها و باورهای اعتقادی خود اهمیتی آنچنان قائل نمی شویم.

وی افزود: ابوسفیان برای حذف جریان اهل بیت(ع)، طراحی 80 ساله ای را انجام داد تا موفق به قرار گرفتن بنی امیه در راس حکومت جامعه اسلامی و کنار زدن امامان معصوم(ع) از عرصه سیاسی جامعه اسلامی شد و اعلام کرد که حکومت باید تا ابد در میان بنی امیه دست به دست شود.

حجت الاسلام مهدوی ارفع اظهار داشت: مصیبتی که با شهادت امیرمومنان(ع) بر سر بشریت آمد، ماحصل برنامه ریزی بلند مدت دشمنان اهل بیت(ع) با مدیریت بنی امیه بود.

وی افزود: حذف قدرت اجتماعی اهل بیت(ع) و از بین بردن مودت قلبی امامان معصوم دو راهبرد دشمنان اهل بیت(ع) بود.

عضو جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی با اشاره به تلاش دشمنان برای حذف ولایت فقیه در نظام اسلامی، گفت: جریانی امروز با تاسی از بنی امیه در طول چهار دهه عمر نظام اسلامی علیه ولایت فقیه جریان سازی می کند تا همان راهبرد بنی امیه را در این عصر پیاده سازی کند.

وی ادامه داد: کسانی که مدعی جدایی دین از سیاست و مخالفت با ولایت فقیه هستند، برای حاکم کردن حاکمانی مانند یزید بر جامعه اسلامی تلاش می کنند.

حجت الاسلام مهدوی ارفع دلیل تلاش جریان مخلف ولایت را برای دردست گرفتن حکومت جامعه تشریح کرد و اظهار داشت: خارج کردن سیاست و حکومت از ولایت، برای حاکم کردن جریان انحراف و تربیت افراد برای جریان معاند ولایت است.

وی افزود: مردمی که غیرانقلابی شوند و ذائقه های آنها تغییر کند، فردی مانند امیرمومنین(ع) را در اجرای عدالت ناکام می کنند.

استاد حوزه و دانشگاه با انتقاد شدید از جریان انحرافی شیرازی، تصریح کرد: جریان شیرازی یک فرقه انحرافی است و این فرقه با مخالفت با ولایت فقیه، در حقیقت خدمتگزار جریان اموی در عصر حاضر است.

وی افزود: وقتی جریان شیرازی از ارتباط نزدیک آیت الله بهجت با امام راحل و حمایت تمام آن عارف بزرگ از ولایت فقیه مطلع می شود، با الفاظ بسیار توهین آمیز به شخصیت بزرگ این مرجع تقلید حمله می کند.

حجت الاسلام مهدوی ارفع به یکی از مواضع سیاسی آیت الله بهجت در حمایت از ولایت فقیه پرداخت و خاطرنشان کرد: آیت الله بهجت مخالفان ولایت فقیه و جمهوری اسلامی را به منزل خودشان راه نمی دادند و حتی از ورود مرحوم منتظری به منزل خود ممانعت کرد.

وی پیشرفت ایران را در طول 4 دهه گذشته در زیر سایه ولایت فقیه انقلاب بیان کرد و اظهار داشت: ایران بعد از انقلاب در سایه حکومت ولایت فقیه در تحریم صد درصد موجود زنده به فضا می فرستد در صورتی که قبل از انقلاب مسؤولان حکومت پهلوی حتی می گفتند که ایرانی ها قادر به ساختن لولهنگ نیستند./1313/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات