۱۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۵
کد خبر: ۵۶۷۲۱۵
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان:

رهبری بیرق اسلام و اندیشه تشیع را احیا کردند

حجت الاسلام سپهر با بیان اینکه دنیا مات و مبهوت اندیشه امام راحل و نائبش شده است، گفت: بیرق اسلام و اندیشه تشیع را رهبری احیا و با اقتدار به پیش می برند.
حجت الاسلام سپهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام لطف الله سپهر، سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، امشب در مراسم گرامیداشت ارتحال امام در مصلای مهدیه اهواز با بیان اینکه به همین مناسبت بیش از ۷۰ مراسم در سطح استان برگزار شده است، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب درباره امام امت می گوید که وی جامع همه خصایص نفیس پس از انبیاء و معصومین بود.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان اظهار داشت: امام خمینی(ره) مبارز، احیاگر سبک زندگی اسلامی، طرفدار کوخ نشینان، ایستاده در برابر شرق و غرب و شناسنامه انقلاب اسلامی است.

این مقام مسؤول با بیان اینکه اندیشه انقلابی امام در برابر اندیشه های دنیوی ایستاده است، خاطرنشان کرد: این اندیشه ها تفکر جدیدی در جهان به وجود آورد، امروزه صاحب نظران می گویند سه اندیشه آمریکایی، اندیشه امام و انقلاب و سایر اندیشه ها در جهان حاکمیت دارد اما امام با اندیشه های انقلابی و الهی خود در برابر طواغیت و فرعون ها ایستادگی کرد.

حجت الاسلام سپهر با اشاره به اینکه اندیشه امام و انقلاب به اندیشه طیبه تبدیل و همه جهان را در برگرفته است، تصریح کرد: ۳۰ سال از زعامت رهبری و ایستادگی شان در برابر تمامیت استکبار می گذرد و دنیا مات و مبهوت اندیشه امام و نائبش شده است به گونه ای تحلیل گران بسیاری را برای درک سخنان وی بکار می گیرد.

وی در پایان گفت: بیرق اسلام و اندیشه تشیع را رهبری احیا و با اقتدار به پیش می برد و همه افتخار سربازی امام و رهبری را داریم./۹۴۵۶/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات