۱۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۲
کد خبر: ۵۶۷۲۲۰
سردار جوانی در شهرکرد:

روحیه انقلابی گری مهمترین نیاز امروز کشور است

معاون سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، امام خمینی(ره) را احیاگر اسلام واقعی معرفی کرد و گفت: هدف از برگزاری مراسم یادبودهای ارتحال امام باید بازگویی اندیشه ها و آرمان ها و خط امام باشد تا راه گم نشود.
سردار جوانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، سردار یدالله جوانی، معاون سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، شامگاه دوشنبه، 14 خردادماه، در آیین بزرگداشت بیست و نهمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای قیام 15خرداد این استان که به میزبانی مصلای شهرکرد و همزمان با صرف افطار برگزار شد، تقارن این ایام با سالروز شهادت امام علی(ع) را معنادار بیان کرد و گفت: اندیشه های امام خمینی(ره) کاملا در راستای اندیشه های امیر مؤمنان(ع) بود و هر دو از مکتب اسلام سرچشمه می گیرند.

سردار جوانی، امام خمینی(ره) را درس آموخته مکتب امام علی(ع) دانست و خاطرنشان کرد: امام راحل با تمسک به اهل بیت(ع) و پیروی از مکتب امام علی(ع) توانست انقلاب اسلامی را شکل دهد که امروز الگویی نمونه برای جهان اسلام است.

وی با تأکید بر اینکه امام راحل خود را به معنایی واقعی کلمه وقف اسلام کرد و در این راه از همه هستی خود گذشت، ابراز کرد: مردم داری، ظلم ستیزی و حمایت از مظلومان از ویژگی های امام علی(ع) بود که امام خمینی(ره) هم این صفات را به صورت ویژه داشت.

معاون سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، امام خمینی(ره) را احیاگر اسلام واقعی معرفی کرد و ادامه داد: به یقین رسیدن به قله عزت و افتخار در گرو تداوم راهی است که امام راحل در پیش روی ما قرار دادند و هدف از برگزاری مراسم یادبودهای ارتحال امام نیز باید بازگویی اندیشه ها و آرمان ها و خط امام باشد تا راه گم نشود.

این کارشناس و تحلیل گر مسایل سیاسی با اشاره به توطئه های دشمنان اسلام از بدو شکل گیری انقلاب تا کنون ابراز کرد: اگر امروز توانستیم راه امام راحل را به خوبی ادامه دهیم و در میان کشورهای منطقه به عنوان قدرت جهانی معرفی شویم به خاطر آن است که سکان کشور به دستان فردی بادرایت همچون امام راحلمان سپرده شده است.

سردار جوانی با اشاره به دغدغه های رهبری عزیز، انقلابی گری را در رأس همه دغدغه ها بیان کرد و افزود: یکی از وجوه تشابه امام راحل با امیرالمؤمنین در همین اندیشه های انقلابی گری است؛ مراقب باشیم روحیه انقلابی گری در جامعه کم فروغ نشود چراکه حیات نظام در گرو زنده بودن این روحیه در بین عموم مردم است.

وی با اشاره به تلاش دشمنان برای تحریف شخصیت و مکتب امام خمینی(ره)، حرکت انقلابی را مبتنی بر عقلانیت اسلامی دانست و تصریح کرد: تفکر و اندیشه انقلابی گری تنها راه نجات بشریت و اسلام است.

معاون سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه دشمن برای به انحراف کشاندن تفکر امام راحل دست به هر اقدامی میزند، اظهار کرد: در چهلمین سال انقلاب اسلامی دشمنان با سیاه نمایی و القاء اینکه جمهوری اسلامی در نقطه پایانی قرار دارد و تاریخ انقلاب تمام شده، تلاش می کنند ارزش انقلاب را در تصور نسل جوان کم رنگ کنند اما انقلاب مسیر تاریخ را تغییر داده و ملت های مظلوم را متحول ساخته است.

این مقام مسؤول به خروج آمریکا از برجام نیز اشاره کرد و پیام اجتماعات بزرگداشت یاد و خاطره معمار کبیر انقلاب را اینگونه تبیین کرد: پیام ملت ما و آزادی خواهان جهان به آقای ترامپ این است که 40سالگی انقلاب اسلامی، سال بلوغ و پختگی انقلاب است و حرکت این انقلاب با شتاب بیشتر و با طراوت ادامه دارد و مشکلات را پشت سر می گذارد.

جوانی در پایان خطاب به رژیم اشغالگر قدس نیز گفت: صهیونیست ها بدانند آرزوی ابقا و توسعه از نیل تا فرات آنها تحقق نخواهد یافت و به قول رهبر معظم انقلاب 25 سال آینده را نخواهند دید./9457/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات