۱۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۹
کد خبر: ۵۶۷۲۲۲
مدیر بنیاد فقهی مدیریت اسلامی قم:

مثلث شوم قاسطین، ناکثین و مارقین مدرن تر از گذشته هستند

مدیر بنیاد فقهی مدیریت اسلامی قم گفت: مثلث شوم قاسطین، ناکثین و مارقین نسبت به زمان حضرت علی(ع) مدرن تر و با سلاح های حقیقی و مجازی پیشرفته هستند و ابن ملجم های پیشرفته داعشی و طلحه و زبیرهای هزاره سوم وجود دارند.
قوامی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین صمصام الدین قوامی، مدیر بنیاد فقهی مدیریت اسلامی و امام جمعه پردیسان قم شامگاه دوشنبه در مراسم سالگرد رحلت امام خمینی(ره) که در حسینیه جماران بیرجند برگزار شد، اظهار داشت: امام علی(ع) مظلومانه به دست خوارج در محراب عبادت به شهادت رسیدند.

وی با بیان اینکه آن‌هایی که بصیرت نداشتند و به دلیل دنیاپرستی امام علی(ع) را به شهادت رساندند، گفت: امام علی(ع) می فرمایند هر کسی که وصیت نامه الهی و سیاسی به دستشان می رسد، پیام من را بگیرند و عمل کنند، تقوا و ولایت داشته باشید و پریشان و پراکنده نباشید.

مدیر بنیاد فقهی مدیریت اسلامی قم با بیان اینکه هر سازمانی باید با تقوا استوار باشد، افزود: تمام موسسات مانند حوزه های علمیه و سپاه باید بر اساس تقوا بنیان گذاشته شوند.

حجت الاسلام والمسلمین قوامی تصریح کرد: امام علی(ع) در سخنان دیگری می فرمایند مبادا بیگانگان از شما سبقت بگیرند و به وصیت نامه من عمل کنند با اینکه اعتقادی ندارند اما شما عمل نکنید با اینکه اعتقاد دارید.

وی با بیان اینکه امام راحل هرگز ترس به دل خود راه نداد و از بیگانگان نترسید، ادامه داد: ماموریت های حساس را در جامعه به هر کسی نمی دهند بلکه سردار سلیمانی ها می خواهد تا غرب را درنوردد.

مدیر بنیاد فقهی مدیریت اسلامی قم، فجر را مقدمه صبح دانست و خاطرنشان کرد: امام زمان(عج) بیش از یک هزار و 400 سال شاگردان خود را تربیت کردند تا یکی بتواند زمینه ساز ظهور ایشان باشد.

حجت الاسلام والمسلمین قوامی اظهار کرد: دوره حکومت علی(ع) چهار سال به طول انجامید و قاسطین، ناکثین و مارقین اجازه حکومت بیشتر را به ایشان ندادند و امروز نیز رهبر معظم انقلاب در حرم امام راحل فرمودند که این مثلث شوم یعنی قاسطین، ناکثین و مارقین همچنان است.

وی افزود: امروز این مثلث شوم نسبت به زمان حضرت علی(ع) مدرن تر و با سلاح های حقیقی و مجازی پیشرفته هستند و ابن ملجم های پیشرفته داعشی و طلحه و زبیرهای هزاره سوم وجود دارند.

امام جمعه پردیسان قم گفت: امام خمینی(ره) به مردم اعتماد کردند از این رو در سال 42 قیام را آغاز کردند و نخستین شعار امام نیز این بود که باید اسرائیل از صفحه روزگار محو و قبله اول مسلمین آزاد شود.

حجت الاسلام والمسلمین قوامی عنوان کرد: امام راحل قیام 15 خرداد 42 را به پیروزی انقلاب در بهمن ماه 57 و بهمن را به نظام فروردین تبدیل کردند و این نظام همچنان ادامه دارد و برای این نظام تعداد بسیاری از مردم خون دادند.

وی بیان کرد: 29 سال از رحلت امام خمینی(ره) می گذرد اما جانشین ایشان یعنی رهبر معظم انقلاب با صلابت و قدرت مسیر را ادامه می دهند و امروز داعش و صدام را شکست دادیم و به سمت قدس حرکت می کنیم.

مدیر بنیاد فقهی مدیریت اسلامی قم با بیان اینکه امام عادل در جامعه قطب نمای انسان ها است، گفت: نظام ولایت فقیه برای تاسیس به امام خمینی(ره) و برای تداوم، توسعه و تعمیق به امام خامنه ای(مد ظله العالی) نیاز داشت./880/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات