۱۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۹
کد خبر: ۵۶۷۲۷۴
مدیر مدرسه فاطمیون خواستار شد؛

ضرورت برخورد با برهم زنندگان امنیت

حجت الاسلام قاسمی گفت: پیگیری حمله به طلبه آمر به معروف و ناهی از منکر را خواستار شد و گفت: اگر جوانان حزب اللهی حضورشان را در صحنه کم کنند اراذل و اوباش فرصت خودنمایی پیدا می کنند.
امر به معروف و نهی از منکر

حجت الاسلام حسن قاسمی، مدیر مدرسه فاطمیون، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، در رابطه با حمله اراذل و اوباش به طلبه آمر به معروف و ناهی از منکر مدرسه عنوان داشت: وی پیش از آنکه در حوزه عضویت داشته باشد از فعالان فرهنگی مسجد فاطمیه است و پایگاه بسیج مسجد پیگیر کارهای این طلبه است و به واقع ما خواستیم تا در رسیدگی به مسأله موازی کاری صورت نگیرد.

مدیر مدرسه فاطمیون با بیان اینکه فضای پیرامونی مسجد و حوزه بسیار امن است، اظهار داشت: سال های بسیار است که فعالیت های فرهنگی و آموزشی طلاب در پارک کوثر صورت می گیرد و چنین حادثه ای نادر است.

این مقام مسؤول ابراز داشت: چه بسا دشمن افرادی را برای ایجاد ناامنی گسیل کند و این احتمال وجود دارد که عده ای به خودی خود دنبال بر هم زدن امنیت هستند.

حجت الاسلام قاسمی پیگیری حمله به طلبه آمر به معروف و ناهی از منکر را خواستار شد و خاطرنشان کرد: اگر جوانان حزب اللهی حضورشان را در صحنه کم کنند اراذل و اوباش فرصت خودنمایی پیدا می کنند.

لازم به ذکر است، محمد تیزنوبیک طلبه پایه هفتم مدرسه فاطمیون اهواز که از فعالان فرهنگی مسجد فاطمیه کیانپارس است که 12 خرداد ماه از سوی اراذل و اوباش و پس از تذکر به عدم روزه خواری در ملأعام به وسیله سلاح سرد یکی از اراذل مجروح شد./۹۴۵۶/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات