۱۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۰
کد خبر: ۵۶۷۲۷۷
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران:

نرمش در برابر زیاده خواهی آمریکا نتیجه ای جز گستاخی آنها ندارد

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بیان این که رهبر معظم انقلاب اسلامی قاطعانه از حقوق به حق ملت بزرگ ایران دفاع کردند، گفت: نرمش در برابر سیاست های استکباری و زیاده خواهانه آمریکا نتیجه ای جز گستاخی بیشتر دولتمردان این کشور نداشته است.
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران

حجت الاسلام لطیف صادقی، معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری با گرامیداشت ایام سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و همچنین قیام خونین پانزده خرداد به سخنان مهم روز گذشته رهبر معظم انقلاب اسلامی در مرقد مطهر امام خمینی(ره) اشاره کرد و گفت: این سخنان مقام معظم رهبری حجت را بر همگان تمام کرد.

وی با بیان این که رهبر معظم انقلاب اسلامی قاطعانه از حقوق به حق ملت بزرگ ایران دفاع کردند، افزود: نرمش در برابر سیاست های استکباری و زیاده خواهانه آمریکا نتیجه ای جز گستاخی بیشتر دولتمردان این کشور نداشته است.

حجت الاسلام صادقی با تأکید براین که باید در برابر گستاخی های آمریکا با اقتدار ایستاد و از حق خود دفاع کرد، خاطرنشان کرد: سکوت و کوتاه آمدن در برابر فشارها و زیادخواهی های آمریکایی ها نتیجه عکس خواهد داد.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بیان این که ملت بزرگ ایران تاکنون هیچ گاه زیر بار خواسته های نامشروع آمریکا نرفته و نخواهند رفت، تصریح کرد: این مردم با قدرت از حقوق خود در هر مسأله ای دفاع خواهند کرد.

وی با اشاره به این که امام خمینی(ره) زمینه رسوایی آمریکایی ها در جهان را فراهم کردند، افزود: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی با پشتوانه الهی در برابر ابرقدرت های جهان ایستادند و از اسلام و انقلاب دفاع و حراست کردند و امروز نیز مقام معظم رهبری ادامه دهنده همان راه و مسیر هستند.

حجت الاسلام صادقی با بیان این که امام خمینی(ره) هیچ گاه از قدرت های جهان هراس نداشتند و با اطمینان خاطر در برابر آمریکای جنایت ایستاد، خاطرنشان کرد: امروز که در بیست و نهمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) هستیم می بینیم مقام معظم رهبری به عنوان سکاندار اصلی انقلاب چگونه در برابر زیاده خواهی های غرب ایستاده اند.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که مسؤولان باید رهنمودها و مطالبات مقام معظم رهبری را نصب العین قرار دهند، تصریح کرد: رمز پیشرفت و توسعه کشور در سال های اخیر حرکت در مسیری رهنمودهای مقام معظم رهبری بوده است.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که ولایت مداری تنها به حرف و شعار نیست بلکه در عمل باید ثابت شود، خاطرنشان کرد: مسؤولان به جای شعار دادن در جهت تحقق مطالبات مقام معظم رهبری در حوزه مختلف تلاش کنند.

حجت الاسلام صادقی با بیان این که امروز ولایت فقیه در نوک پیکان هجمه ها و توطئه های دشمنان قرار دارد، تصریح کرد: امروز وظیفه مسؤولان حرکت در مسیر آرمان های امام و رهبری است.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که موضع گیری صریح و آشکار رهبر معظم انقلاب اسلامی در موضوع هسته ای به طور حتم عقب نشینی غربی ها از مواضع زیاده خواهانه آنها را در پی خواهد داشت، بیان داشت: امروز برای دفع توطئه ها و دشمنی های بدخواهان انقلاب باید محکم و مقتدر باشیم چون در غیر این صورت دشمن گستاخ تر خواهد شد.

استاد حوزه علمیه مازندران بر ضرورت تقویت وحدت و همبستگی ملی برای برخورد با زیاده خواهی های دشمنان تأکید کرد و افزود: متأسفانه برخی ها با موضع نادرست خود تلاش می کنند تا وحدت و همبستگی ملی را تضعیف کنند تا اهداف دشمن در داخل کشور تحقق پیدا کند.

حجت الاسلام صادقی با بیان این که وحدت و همبستگی با محوریت ولی فقیه تنها راه حل خنثی شدن توطئه های دشمنان علیه نظام و انقلاب است، تصریح کرد: هر گونه چند صدایی در کشور مسیر را برای نفوذ و سلطه دشمن در داخل کشور فراهم خواهد کرد.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با اشاره به تلاش دشمنان در نادیده گرفتن دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: امروز انقلاب و نظام اسلامی در اوج عزت و اقتدار داخلی و بین المللی قرار دارد و نباید برخی ها در داخل با اظهارات نسنجیده زمینه سوء استفاده دشمنان را فراهم کنند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که امروز مهم ترین و لازم ترین نیاز جامعه حرکت در مسیر و خط امام است، بیان داشت: امروز حرکت در خط امام همان تبعیت از مقام معظم رهبری است که باید مورد توجه آحاد جامعه به ویژه مسؤولان قرار گیرد./۹۵۰/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات