۱۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۷
کد خبر: ۵۶۷۲۸۹
نگاهی به فعالیت های گروه تبلیغی جهادی بینات؛

از تبلیغ در پارک ها تا برگزاری طرح یار امام

مدیر گروه تبلیغی جهادی بینات گفت: تبلیغ معارف دینی با حضور پارک ها و هیأت، مخاطب شناسی، برگزاری طرح یار امام، برگزاری اردوی راهیان نور از جمله فعالیت های این گروه است.
تبلیغ جهادی تبلیغ جهادی

حجت الاسلام عباس پورعباس در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، به معرفی گروه تبلیغی جهادی بینات پرداخت و اظهار داشت: فعالیت های این گروه در ایام تبلیغی در بخش تبلیغ عمومی صورت می گیرد که تبلیغ دانش آموزی، پارک ها و هیأت و مراسمات مختلف را شامل می شود و با نظم خاصی ویژه مخاطبین گروه در شهرستان جم استان بوشهر انجام می گیرد.

وی گفت: این گروه دو سال است که رسما فعالیت خود را تحت نظر دفتر تبلیغات اسلامی آغاز کرده اما از سال 90 کار گروهی خود را آغاز کرده ایم و حدود 30 مبلغ در این گروه به فعالیت می پردازند.

مدیر گروه تبلیغی جهادی بینات تصریح کرد: محتواهایی که در این گروه ارائه می شود، با توجه به کارگروه های تشکیل شده در این گروه و مخاطب شناسی که در خصوص مردم این شهرستان انجام می گیرد، احکام مبتلابه شهرستان و یا آسیب های موجود در آن بررسی و آماده می شود.

وی با اشاره به برخی از فعالیت های این گروه تبلیغی جهادی اشاره کرد و افزود: در این گروه، تبلیغ دانش آموزی را داریم که موضوعاتی مرتبط را آماده کرده ایم. یکی از فعالیت های این گروه، طرح یار امام است که به طور مرتب اجرا می شود، به این صورت که هر طلبه و مبلغ این گروه باید در هر مکانی(حسینیه، هیئت، مدرسه) که به تبلیغ می پردازد، باید افراد مستعد را جذب کند و برای این که افراد دغدغه مند در مباحث فرهنگی با یکدیگر هماهنگ شوند، طرح یار امام را برگزار می کنیم که دغدغه فرهنگی اولویت این طرح است.

حجت الاسلام پورعباس اظهار داشت: برای دانش آموزانی که جذب می شوند، در راستای آشنایی با فرهنگ شهدا و شهادت، علاوه بر حضور در گلزار شهدا و دیدار با خانواده شهیدان، اردوی راهیان نور برگزار می شود./822/ت۳۰۲/ج

ارسال نظرات