۱۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۷
کد خبر: ۵۶۷۳۴۲
حجت الاسلام والمسلمین نکونام:

استکبارستیزی و ایستادگی برابر ظلم مهمترین پیام روز قدس است

امام جمعه شهرکرد استکبارستیزی و ایستادگی در برابر ظلم را مهمترین پیام روز قدس دانست و گفت: در روز قدس مسلمانان اتحاد و همبستگی خود را به جهانیان نشان خواهند داد و از جنایتهای آمریکا و اسرائیل برائت می جویند.
امام جمعه شهرکرد

حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، با اشاره به در پیش بودن روز قدس در جمعه هفته جاری، مسأله قدس را یک حقیقت قرآنی و دینی برشمرد و اظهار کرد: اینکه رهبر معظم انقلاب با قاطعیت می فرمایند ان شاءالله قدس به دامن اسلام بر می گردد و پایتخت فلسطین باقی می ماند، به لحاظ همان سنت جاریه پروردگار و این حقیقت دینی و قرآنی قدس است.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام با تأکید بر اینکه سنت های الهی به دست مؤمنان ساری و جاری می شود، افزود: خدا نمی خواهد با قدرت قهریه خودش، گوش صهیونیست ها را بگیرد و از آنجا بیرون بیندازد، بلکه می خواهد به دست من و شما و مؤمنان این کار انجام شود و این سنت الهی است؛ به یقین ما در رابطه با مسأله قدس، در یک آزمون سخت قرار داریم.

امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه متأسفانه نگاه برخی ها به قدس بزدلانه و کج فهمانه است، خاطرنشان کرد: ما مسأله قدس را جزء لاینفک انقلاب و وابسته تمام عیار به اسلام و جهان اسلامی می دانیم؛ به یقین جهادمان در این جهت مستمر و حضورمان جدی است.

وی با اشاره به اینکه در مسأله قدس با کسی تعارف نداریم و مجاهدانه در میدان عمل ایستاده ایم، گفت: به لطف الهی روز قدس به خوبی جایگاه خودش را باز کرده و مردم فهمیده اند و باور دارند که این تلاش های مذبوحانه رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار به جایی نمی رسد.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با تأکید بر اینکه روز قدس تنها روز فلسطین نیست بلکه به جهان اسلام تعلق دارد، ابراز کرد: به یقین در روز قدس مسلمانان اتحاد و همبستگی خود را به جهانیان نشان خواهند داد و از جنایتهای آمریکا و اسرائیل برائت می جویند.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام، استکبارستیزی و ایستادگی در برابر ظلم را مهمترین پیام روز قدس بیان کرد و ادامه داد: امسال نیز قطعا همانند سالهای گذشته حضور مردم روزه دار در راهپیمایی روز قدس کوبنده تر و منسجم تر خواهد بود و این به خاطر جنایتهای اخیر رژیم جنایتکار اسرائیل و شرارتهای آمریکا در منطقه است./9457/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات