۱۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۰
کد خبر: ۵۶۷۳۸۶
حجت الاسلام پورمحمدی:

دستاوردهای انقلاب اسلامی علت نگرانی دشمن است

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز با اشاره به رشد کشور به برکت انقلاب اسلامی، دستاوردهای جمهوری اسلامی را عامل نگرانی دشمنان توصیف کرد و گفت: یکی از علل ترس آمریکا از ما برخورداری از ظرفیت‌های مدیریتی بسیار بالا است.
حجت الاسلام پورمحمدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام مصطفی پور محمدی دبیرکل جامعه روحانیت مبارز، شامگاه چهارشنبه در جمع جامعه اسلامی مهندسین اصفهان، با اشاره به گذشت 40 سال از عمر انقلاب اسلامی به اهمیت بررسی موفقیت انقلاب اسلامی یا علل ناکامی در دستیابی به اهداف انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: امروزه شاهد هستیم جنگی تمام عیار علیه دستاوردهای انقلاب اسلامی شکل گرفته است، دشمن با انتشار گسترده و بزرگنمایی نقاط ضعف کشور تلاش می‌کنند به مردم القا کند که انقلاب اسلامی هیچ دستاوردی نداشته است.

دشمنان نگران دستاوردهای انقلاب اسلامی

وی با بیان اینکه باید مراقبت کنیم تا ذهن ما از مسیر واقعیت‌ها منحرف نشود، اظهار کرد: انقلاب اسلامی دستاوردهای بسیار بزرگ و ارزشمندی داشته است، حتی از دید دشمنان هم اگر به انقلاب نگاه کنیم متوجه خواهیم شد که استکبار و ابرقدرت تحمیلی دنیا حساسیت بسیار زیادی نسبت به انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی نشان می‌دهد درحالی که اهمیت چندانی حتی برای هم پیمانان قدرتمند خود قائل نیست و همین موضوع نشان دهنده قدرت و اهمیت جمهوری اسلامی است.

وزیر سابق دادگستری زیرپا گذاشتن برجام با وجود امتیازات بسیاری که برای آمریکا داشت و نگرانی‌های بسیار زیاد آمریکا از مسائل مختلف پیرامون ایران را نشان دهنده عظمت و موفقت جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی برشمرد و تصریح کرد: جمهوری اسلامی تنها از منظر نظامی رشد نداشته است بلکه در عرصه‌های مختلف شاهد رشد کشور و مرعوب و مغلوب شدن دشمنان هستیم و این یک دستاورد بزرگ برای انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام پورمحمدی با اشاره به استفاده دشمنان از فضای مجازی در راستای اهدافشان در جنگ نرم، خاطرنشان کرد: نخستین بار واژه «جنگ روانی» در اروپا در دهه هفتاد به منظور مقابله با فرهنگ انقلاب اسلامی به کار گرفته شد، باید همواره فراتر از دفع تهاجم دشمن تلاش کنیم و مانع دستیابی دشمنان به اهدافشان در جنگ نرم باشیم.

نیروی انسانی یکی از مهمترین ظرفیت‌های کشور است

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز با تأکید بر وجود ظرفیت‌های بسیار در کشور، نیروی انسانی را یکی از مهمترین ظرفیت‌های کشور ارزیابی کرد و گفت: ایران پس از آمریکا رتبه پنجم تعداد مهندسین دنیا را به خود اختصاص داده است، همچنین منابع مادی و سرمایه‌ها و معادن بسیاری در کشور ما وجود دارد که همه اینها جایگاهی ویژه برای ما در دنیا ایجاد کرده است.

مشاور رییس قوه قضاییه با اشاره به ظرفیت‌های مدیریتی جمهوری اسلامی خاطرنشان کرد: در مقایسه مدیریت کشور با مدیریت در عرصه جهانی متوجه خواهیم شد که رهبر مظعم انقلاب در عرصه‌های مختلف مدیریتی از دیگران بالاتر هستند، در هیچ کجای دنیا چنین توان مدیریتی و اشراف بر موضوعات گوناگون در حوزه‌ها و گرایشات مختلف را شاهد نیستیم.

وی رشد مدیران در جناح‌های مختلف را یکی از دستاوردهای مدیریتی کشور دانست و اظهار کرد: یکی از علل ترس آمریکا از ما برخورداری از ظرفیت‌های مدیریتی بسیار بالا است که اگر تعارضات مدیریتی را کم کنیم می‌توانیم به تحولات بزرگی در زمینه مدیریت کشور برسیم. یکی از راهبردهای رشد توان مدیریتی کشور واگذاری امور به جوانان است، انقلاب اسلامی با حضور جوانان به ثمر رسید و اگر قرار بود انقلاب متکی بر سالخوردگان باشد هرگز موفق نمی‌شد./1304/پ203/ب1

ارسال نظرات