۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۶:۴۰
کد خبر: ۵۶۷۴۰۶
حجت الاسلام والمسلمین حاج ابوالقاسم:

راهپیمایی روز قدس عمل به قرآن و مایه یأس دشمن است

نماینده خبرگان تأکید کرد: راهپیمایی جهانی روز قدس علاوه بر آن که عمل به آیات قرآن کریم است، مایه یأس دشمنان و دلسردی آنان نیز خواهد شد.
حجت‌‌الاسلام حاج ابوالقاسم

حجت الاسلام والمسلمین محمد حاج ابوالقاسم ، نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، اظهار داشت: حضور پرشور و گسترده آحاد مردم در راهپیمایی روز قدس از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری ابراز داشت: راهپیمایی روز قدس، نشانگر همبستگی ملتهای اسلامی و بیانگر اقتدار فوقالعاده امتهای اسلامی در برابر دشمنان مشترک آنها یعنی آمریکا و رژیم صهیونیستی است.

وی با اشاره به انتقال سفارت آمریکا به بیتالمقدس، تصریح کرد: رژیم منحوس صهیونیستی در سالهای اخیر گستاختر شده، بر روی ارزشهای اسلامی پا گذاشته و در تلاش است تا به اهداف ناجوانمردانه خود مشروعیت بخشد.

نماینده خبرگان با تأکید بر این که رژیم جعلی صهیونیستی حقوق حقه مردم فلسطین که پاره تن اسلام هستند، پایمال کرده است، عنوان کرد: در چنین شرایطی امت اسلامی در سراسر جهان میتوانند با حضور حداکثری خود در میدانهای راهپیمایی انزجار خود را از این رژیم اشغالگر ابراز کنند.

وی گفت: خداوند متعال در آیه شریفه 29 سوره مبارکه فتح تأکید میفرماید که مسلمانان با صلابت در برابر کفار ایستادگی کرده و نسبت به یکدیگر مهربان هستند، راهپیمایی روز قدس در حمایت از مردم مظلوم فلسطین برگزار میشود و از آنجایی که این مردم مسلمان هستند، میتوان گفت که صفت نیکوی مهربانی با سایر مسلمانان در راهپیمایی بزرگ قدس نهفته است.

وی با اشاره به این که حضور گسترده مردم در راهپیمایی جهانی روز قدس پیام‌های مهمی به جهان مخابره خواهد کرد، اظهار داشت: حضور حداکثری مردم در این راهپیمایی به جهان اثبات خواهد کرد که ملت ایران مسلمان و دغدغهمند بوده و با اتحاد و یکپارچگی اهداف مشترکی را دنبال میکنند. 

وی با اشاره بر این که بر اساس آیات قرآن کریم تقابل با دشمن استکباری و استعماری ضروری است، اظهار داشت: راهپیمایی جهانی روز قدس علاوه بر آن که عمل به آیات قرآن کریم است، مایه یأس دشمنان و دلسردی آنان نیز خواهد شد./878/ت۳۰۲/ق

ارسال نظرات