۱۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۳
کد خبر: ۵۶۷۴۰۷
حجت الاسلام حیات الغیب:

مسیرهای راهپیمایی روز قدس در لرستان اعلام شد

رییس شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی لرستان با اعلام مسیرهای راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: مراسم راهپیمایی روز قدس در همه شهرستان های لرستان همزمان با سراسر کشور برگزار می شود.
پوستر | روز قدس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت‌الاسلام سیدلطف‌الله حیات الغیب، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان با اعلام مسیرهای راهپیمایی روز قدس گفت: راهپیمایی روز قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در شهرستان های لرستان همزمان با سراسر کشور برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه در خرم آباد راهپیمایی روز قدس ساعت 11صبح از میدان شهدا آغاز و با عبور از پل شهدا، سه‌ راه اسدآبادی، خیابان انقلاب و مصلی الغدیر برگزار می شود، افزود: سخنران این مراسم حجت‌الاسلام محمود وزیری، نماینده سابق ولی‌فقیه در سوریه است.

حجت الاسلام حیات الغیب بیان کرد: راهپیمایی روز قدس در شهرستان بروجرد نیز از ساعت 11 و 30 دقیقه آغاز و راهپیمایی کنندگان با حرکت از میدان قیام، خیابان شهدا، خیابان آیت‌الله کاشانی و خیابان بحرالعلوم به سمت مصلی نماز جمعه در این مراسم شرکت می کنند و حجت‌الاسلام ترابی سخنران مراسم است.

وی یادآور شد: در شهرستان دورود راهپیمایی روز قدس ساعت 12 در شهرستان دورود و با سخنرانی امام‌جمعه این شهرستان برگزار می شود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان خاطرنشان کرد: در شهرستان ازنا راهپیمایی از ساعت 11 و 30 دقیقه از میدان شهید صادقی به سمت مصلی نماز جمعه با سخنرانی حجت‌الاسلام‌ بنیادی، مدیر حوزه علمیه این شهرستان و در الیگودرز نیز ساعت 12 با سخنرانی فرمانده سپاه الیگودرز برگزار می شود.

وی با بیان اینکه راهپیمایی روز قدس در شهرستان پلدختر ساعت12 و 30 دقیقه آغاز می‌شود، مسیر راهپیمایی در این شهرستانرا از میدان شهید بهشتی، پل شهدای هفتم تیر به سمت مصلی نماز جمعه عنوان کرد و گفت: سخنران این مراسم حجت‌الاسلام سوری، امام‌جمعه این شهرستان است.

حجت الاسلام حیات الغیب خاطرنشان کرد: مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستان کوهدشت از مسجد صاحب‌الزمان(ع)، میدان شهدا، میدان امام (ره) به سمت مسجد صاحب‌الزمان(عج) و در شهرستان سلسله از میدان امام(ره)، چهارراه آیت‌الله کاشانی، خیابان آیت‌الله بروجردی به سمت مصلی نماز جمعه خواهد بود.

وی یادآور شد: مردم شهرستان دلفان نیز با تجمع در میدان بعثت، میدان امام(ره) و حرکت به سمت مصلی نماز جمعه این شهرستان در راهپیمایی روز قدس شرکت می کنند و سخنران این مراسم امام جمعه شهرستان نورآباد است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان اظهار داشت: در شهرستان چگنی مراسم راهپیمایی روز قدس ساعت 11 و با حرکت به سمت مسجد صاحب‌الزمان(عج) برگزار می شود و در شهرستان رومشکان نیز راهپیمایی ساعت 12 از مسجد امیرالمؤمنین(ع) آغاز و راهپیمایان از میدان امام خمینی(ره) به سمت مصلی نماز جمعه حرکت می کنند./9451//۱۰۳/خ

 

ارسال نظرات