۱۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۸
کد خبر: ۵۶۷۴۳۸
استاد حوزه و دانشگاه تبریز:

جنگ‌های مذهبی فتنه‌ای برای فراموشی آرمان قدس شریف است

حجت الاسلام نظری، برادرکشی و جنگ مذهبی را فتنه‌ای شوم از سوی رژیم صهیونیستی برای مقابله با گروه‌های مقاومت و آزادی‌بخش فلسطین دانست.
حجت الاسلام مجتبی نظری

حجت الاسلام مجتبی نظری، استاد حوزه و دانشگاه تبریز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با بیان این‌که حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس یک تکلیف شرعی و دینی است، اظهار داشت: بنابر فرمایش رسول گرامی اسلام(ص) هر کسی که نسبت به حال دیگر مسلمانان بی‌تفاوت باشد، بویی از اسلام ناب نبرده است.

وی با بان این‌که آخربن جمعه ماه مبارک رمضان فرصتی برای وحدت امت اسلامی برای مقابله با جرثومه فساد و جنایتکار تاریخ بشریت است، خاطرنشان کرد: خشم و انزجار عموم مسلمانان در روز جهانی قدس، رویای صهیونیسم برای تحقق نقشه شوم از نیل تا فرات و خاورمیانه بزرگ را باطل کرده است.

مسؤول اسبق نهاد رهبری در دانشگاه تبریز امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند وحدت، همبستگی و یکپارچگی در برابر رژیم ضدبشری اسرائیل هستیم، گفت: تصمیم گستاخانه رییس جمهور آمریکا در انتقال سفارت خود به قدس شریف و کشتار وحشیانه مردم مظلوم فلسطین همه نشان از یک حقیقت مهم دارد و آن ترس صهیونیزم از خیزش جهانی مسلمانان است.

حجت الاسلام نظری با اشاره به این‌که توطئه دیرین صهیونیست؛ گرفتاری امت اسلامی به مشکلات درونی و بی‌توجهی مسلمانان به اولویت‌های اصلی و مهم است، ابراز کرد: توطئه‌ امروز دشمن اختلاف افکنی میان کشورهای اسلامی با هدف انحراف جهان اسلام از مبارزه با اشغالگران قدس و احقاق حقوق ملت مظلوم فلسطین است.

این استاد حوزه و دانشگاه تبریز برادرکشی و جنگ مذهبی را فتنه‌ای شوم از سوی رژیم صهیونیستی برای مقابله با گروه‌های مقاومت و آزادی‌بخش فلسطین دانست و افزود: آزادي قدس شريف نه تنها هيچ وقت از خاطر مسلمانان فراموش نمي شود، بلکه روز به روز به عنوان نماد آرمان فلسطين و فرياد مظلوميت مستضعفين، جاودانه خواهد ماند.

وی با بیان این‌که روز قدس نشانگر اهميت غير قابل انکار آرمان آزادي فلسطين از يوغ صهيونيسم است، تصریح کرد: بدون شک تنها راه مقابله با استمرار گستاخی‌ها و اقدامات تحریک‌آمیز رژیم صهیونیستی، حضور آگاهانه در راهپیمایی روز جهانی قدس است./935/ت303/ب1

ارسال نظرات