۱۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۹
کد خبر: ۵۶۷۵۰۶
حجت الاسلام منصوری:

شب قدر، شب رقم زدن سرنوشت انسان ها است

رییس تبلیغات اسلامی خرم آباد شب قدر را شب رقم زدن سرنوشت انسان ها خواند و گفت: فضیلت هیچ شبی به شب قدر نمی رسد.
شب قدر

حجت‌الاسلام فرزاد منصوری، رییس ‌تبلیغات‌اسلامی شهرستان خرم آباد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: شب قدر همان شبى است که در تمام سال شبى به خوبى و فضیلت آن نمى رسد و عمل در آن بهتر از عمل در هزار ماه است.

وی با اشاره به اینکه تقدیر یک ساله انسان ها در شب قدر تعیین می شود، افزود: در این شب ملائکه و روح که اعظم ملائکه است، به اذن پروردگار به زمین نازل مى شوند و به خدمت امام زمان(عج) مشرّف مى شوند و آنچه براى هرکس مقدر شده است، بر امام زمان(عج) عرضه مى کنند.

حجت الاسلام منصوری خاطرنشان کرد: برگزاری مراسم سخنرانی، دعا و نیایش به درگاه الهی، نماز و قرائت قرآن از جمله برنامه هایی است که در شب های قدر برگزار می شود.

وی با اشاره به اهمیت و فضیلت شب های قدر یادآور شد: شب های قدر از مهم ترین و بزرگترین شب ها است و در این شب بزرگ سرنوشت انسان رقم می خورد.

رییس تبلیغات اسلامی خرم آباد یادآور شد: در شب‌های قدر با به سرگذاشتن قرآن و یاد خدا و دعا کردن می توان در سرنوشت خود اثرگذار و سهیم باشیم.

وی افزود: انسان با توبه و تزکیه در این شب ها پاک شده و مورد لطف و مهربانی خدا قرار می گیرد، ما می توانیم با یادآوری گناهانمان و استغفار از خدا در شب‌های قدر، توبه و طلب آمرزش کنیم./9451/ت303/ب1

ارسال نظرات