۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۲
کد خبر: ۵۶۷۵۲۹
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

مسأله فلسطین در صدر مسائل جهان اسلام قرار دارد

نماینده مجلس خبرگان رهبری گفت: کمک به فلسطین مهمترین مسأله جهان اسلام است و فرصتی برای اتحاد در برابر توطئه‌های شیطان بزرگ‌ و افشای نقشه‌های شوم صهیونیسم غاصب است.
آیت الله محسن حیدری

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد، آیت الله محسن حیدری، نماینده مجلس خبرگان رهبری در حاشیه برگزاری نشست تخصصی «رهایی، تقدیر قدس» اظهار کرد: رهایی قدس یک وعده الهی است که هم قرآن کریم و هم پیامبر اسلام(ص) بر تحقق آن وعده داده‌اند.

وی افزود: مسأله آزادی فلسطین و رهایی قدس شریف از دست اشغالگران صهیونیستی، در اندیشه بنیان‌گذار انقلاب اسلامی از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی جایگاه ویژه‌ای داشته و امام راحل با نام‌گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس، طرح نابودی اسرائیل را پایه‌گذاری کردند.

آیت الله حیدری بیان کرد: امام خمینی(ره) با این نامگذاری در واقع زمینه‌سازی تحقق عملی محو شدن اسرائیل را فراهم ساخته‌اند و مقام معظم رهبری نیز بارها بر نابودی این غده سرطانی در ۲۵ سال آینده وعده داده‌اند.

وی با بیان اینکه راهپیمایی روز قدس واجب بوده، است و خواهد بود، گفت: کمک به فلسطین مهمترین مسأله جهان اسلام است و فرصتی برای اتحاد در برابر توطئه‌های شیطان بزرگ‌ و افشای نقشه‌های شوم صهیونیسم غاصب است، لذا بر همه اهل بصیرت لازم است که حضور جدی و قوی‌تری در این راهپیمایی داشته باشند.

امام جمعه موقت اهواز برگزاری این همایش را مقدمه‌ای برای دشمن شناسی هر چه بیشتر عنوان کرد و گفت: خدا را شاکریم که در کنار مضجع امام رئوف حضرت علی بن موسی الرضا(ع) و در ایامی که با لیالی قدر تقارن یافته، در این همایش حضور یافتیم و امیدواریم که وعده سرنگونی اسرائیل به زودی محقق شود.

گفتنی است؛ نشست تخصصی «رهایی، تقدیر قدس» به همت مدیریت امور زائران غیر ایرانی آستان قدس رضوی و با حضور جمعی از فرهیختگان و نخبگان علمی و سیاسی در صحن قدس حرم مطهر رضوی برگزار شد./934/د۱۰۳/ب۱

ارسال نظرات