۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۸
کد خبر: ۵۶۷۵۷۴
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران:

شعار نه غزه نه لبنان پژواک صدای آمریکا و اسرائیل است

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گوش دادن به سخنان رهبر معظم انقلاب و حمایت از ولی فقیه را رمز موفقیت ملت ایران در برابر دشمنان عنوان کرد و گفت: کسانی که شعار نه غزه نه لبنان را سر می دهند پژواک صدای آمریکا و اسرائیل هستند.
سردار سلامی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، سردار حسین سلامی، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران ظهر امروز در سخنرانی در جمع راهپیمایان، زائران و مجاوران حرم رضوی گفت: رژیم صهیونیستی نه فقط برای بقای فلسطین یک تهدید است بلکه همه جهان اسلام را تهدید می‌کند.

وی در ادامه درباره فلسفه شکل گیری رژیم صهیونیستی اظهار کرد: فلسفه اش این است که جغرافیای سیاسی و امنیتی آمریکا از هزاران مایل آن سوی اقیانوس‌ها به سرزمین اسلامی منتقل و یک سرپل سیاسی و نظامی مطمئن شکل گیرد و انباری از سلاح‌ها را شکل گیرد.

سردار سلامی با اشاره به اینکه آمریکا و اروپا با همه وجود از این رژیم حمایت کرده و قطعنامه‌ها را وتو و سالانه میلیاردها دلار کمک اقتصادی می‌کنند، بیان داشت: سیاست آمریکا از لنز و دریچه منافع رژیم صهیونیستی تنظیم می‌شود.

وی ادامه داد: گاهی واشنگتن پایتخت اسرائیل و گاه تل آویو پایتخت آمریکاست و یک پیوند عمیق و ایدئولوژیک میان این دو موجودیت خطرناک عالم وجود دارد چرا که در 1948 و 1956 و 1973 و 1982 میلادی آمریکا از این رژیم در مقابل اعراب حمایت کرده و اعراب نتوانستند موفق شوند و ناامیدی جهان عرب را فراگرفت تا اینکه انفجار نور در عالم اتفاق افتاد و امام راحل با انقلاب بزرگ خود ایران را قلب ظهور یک قدرت جدید علیه ستم و ظلم مستکبران حامی صهیونیسم و خود رژیم صهیونیستی کرد.

سردار سلامی با بیان اینکه امام منطق محو اسرائیل را به عنوان مفهومی نوین در ادبیات سیاسی جهان رایج کرد و نفس تازه شد و فلسطین جان گرفت، اظهار کرد: از آن به بعد رژیم صهیونیستی در ترس و توهم و نگرانی از بقا فرو رفت و پس از آن رهبر معظم انقلاب با بسیج عالم اسلام و حمایت از گروه‌های جهادی ترس را به قلب سرزمین اشغالی فرستادند که نتیجه این شد که از آن به بعد صهونیست‌ها در هیچ جنگی علیه مسلمانان پیروز نشدند.

سردار سلامی با اشاره به این مطلب که 70 سال است خنجری زهرآگین در پهلوی امت اسلام فرو رفته و همه مصیبت‌های عالم اسلام ناشی از موجودیت یافتن یک رژیم مصنوعی و جعلی و بی‌ریشه در تاریخ و فاقد هویت به نام اسرائیل است، تصریح کرد: اسرائیلی که سبب شده یک ملت به نام فلسطین از سرزمین مادری خود محروم و آواره شود و آنان که در سرزمینشان مانده‌اند حبس و محاصره شده و تحت شدیدترین تهاجمات قرار بگیرند و کودکانشان شب و روز زیر آوارها دفن شوند.

 روح جهاد در کالبد مسلمانان جهان دمیده شده است

وی با بیان اینکه هیچگاه این چنین بقای رژیم صهیونیستی در معرض خطر نبوده است، تصریح کرد: در حال حاضر فلسطینیان به موشک مجهز شده اند و دیگر با سنگ و چوب به مبارزه ادامه نمی دهند و رژیم صهیونیستی از هر طرف از شرق و غرب تحت نفوذ موشک های فلسطینی است .

سردار سلامی با اشاره به الگوگیری مبارزه  فلسطینیان از انقلاب امام راحل گفت: در شرایط فعلی روح جهاد در کالبد مسلمانان جهان دمیده شده است و شهادت برای آنا شرف است و این همان قدرت اصلی مسلمانان است  و به همین دلیل صهیونیست ها در مقابل آرمانها و هدف مسلمانان متوقف شده اند.

وی در ادامه با اشاره به شکست های پیاپی اسرائیل در سوریه گفت: آنها فکر می کردند که در مقابل تهاجمشان پاسخی دریافت نخواهند کرد در حالی که این طور نبود و به آنان در جولان پاسخ داده شد و دهها موشک پرواز کردند و جواب آنها را دادند.

سردار اسلامی با اشاره به این مطلب که اسرائیل همیشه در هراس است و مدام در سفر هستند چرا که می دانند خطر جدی است، تصریح کرد: آنها در حالی به آمریکا تکیه کردند که تاریخ نشان داده است که آمریکا نمی تواند از هیچ یک از حکومت های دست نشانده خود حمایت کند چرا که آنها نیز سرنگون شدند.

وی در ادامه با اشاره به موفقیت های جمهور ی اسلامی در این موضوع که عملیات روانی دشمن را امروز می شناسد، تصریح کرد: ما امروز از این نگرانی ها عبور کردهایم چرا که دشمن خود را همانند یک بادکنک بزرگ نشان می دهد در حالی که ما از هیاهو و دلهره و ترس دشمن نمی هراسیم.

ایران تحریم پذیر و انزوا پذیر نیست

سردار سلامی با اشاره به این مطلب که دشمن همه قدرت خود را به ما نشان داده است، تصریح کرد: چهل سال است که با آمریکا و متحدانش در جنگ هستیم و ما در این جنگ قوی شدیم چرا که شهادت ایده آل مردانه جوانان ایرانی شد.

وی در ادامه با اشاره به تلاش های آمریکا و متحدانش در عرصه های اقتصادی و فرهنگی در مقابله با ایران گفت: در عین حال مردم ایران در مقابل این توطئه ها نیز ایستادند چرا که ایران تحریم پذیر و انزوا پذیر نیست و ایران امروز نیازی به آنها ندارد چرا که ما با سختی ها بزرگ شده ایم و آسایش ما در تحمل سختی ها است.

سردار سلامی با اشاره به این مطلب که ما به اشباع در تهدید رسیده ایم، گفت: آنها بیش از این نمی توانند ما را تهدید کنند آیا جهان امروز می داند که انرژی تحت سیطره ایران است و شریان حیات آنان در دست ماست.

وی با بیان اینکه آنها می خواهند ارکان قدرت خود را ما تضعیف کنیم و از منطقه خارج شویم، تصریح کرد: اما ما هرگز خودمان را خلع سلاح نمی کنیم و آنها موفق نمی شوند که ما موشک های خودمان را کنار بگذاریم و ما دربرابر خواسته های ظالمانه و نابجای آنان کوتاه نخواهیم آمد.

حمایت از مظلوم بخشی از سیاست امنیت ملی ماست

 سردار سلامی با تأکید بر این مطلب که ما آنقدر باید قدرت بسازیم که دیگر دشمن نتواند حرف از تهدید بزند و این منطق ماست، تصریح کرد: ما وظیفه داریم از نهضت فلسطین حمایت کنیم که حمایت از مظلوم بخشی از سیاست امنیت ملی ماست و ما باید گلوی دشمن را در دوردست بفشاریم که آنها فرصت تمرکز نداشته باشند.

کسانی که شعار نه غزه نه لبنان را سر می دهند پژواک صدای آمریکا و اسرائیل هستند

وی با بیان اینکه لباس جهاد، لباس عزت ماست، اظهارکرد: از طرفی سلب امید از مردم از دیگر ترفندهای دشمن است که می خواهد القا داشته باشد که مردم در دفاع از انقلاب اسلامی و ملت مظلوم فلسطین سست شده اند که اگر اینگونه بود پس چرا آنان التماس دارید که ما موشک ها را کنار بگذاریم و در عین حال بر طبل افزایش تحریم ها می کوبند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گوش دادن به سخنان رهبر معظم انقلاب و حمایت از ولی فقیه را رمز موفقیت ملت ایران در برابر دشمنان عنوان کرد و گفت: کسانی که شعار نه غزه نه لبنان را سر می دهند پژواک صدای آمریکا و اسرائیل هستند و معلوم است کسانی که به کودکان غزه نمی خواهند کمک کنند به کودکان ایرانی نیز کمک نخواهند کرد و اگر ایران در خطر باشد در مقابل دشمن نمی ایستند و فقط کسانی در مقابل دشمن در آن زمان خواهند ایستاد که امروز فریاد دفاع از ملت غزه را سر می دهند./934/پ۲۰۴/ب۱

ارسال نظرات