۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۱
کد خبر: ۵۶۷۵۹۴
سردار نقدی:

شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» به زودی محقق می‌‌‌‌شود

سردار نقدی گفت: همانطور که تمام شعارها محقق شده، شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» نیز به زودی محقق خواهد شد و این تنها شعار نیست چرا که انقلاب اسلامی تاکنون توانسته عراق و لبنان را از چنگ آمریکا نجات دهد و ۹۰ درصد خاک سوریه نیز آزاد کند.
سردار نقدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، سردار محمدرضا نقدی، معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ظهر امروز در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در بیرجند اظهار داشت: مردم مظلوم فلسطین امروز در زیر چکمه‌های دشمنان و ستمگران دست و پا می‌زنند.

وی گفت: کسانی که خود را شیعه امام علی‌(ع) می‌دانند نمی‌توانند فجایع و ظلم‌های دشمنان را ببیند و بی تفاوت باشند و بر اساس روایات مبارزه با طاغوت شرط قبولی ایمان است.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه آن‌هایی که پیرو علی(ع) هستند باید برای دفاع از مظلوم برخیزند، افزود: شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» نه تنها کمرنگ نشده بلکه پررنگ شده است.

سردار نقدی تصریح کرد: همانطور که تمام شعارها محقق شده، شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» نیز به زودی محقق خواهد شد و این تنها شعار نیست چرا که انقلاب اسلامی تاکنون توانسته عراق و لبنان را از چنگ آمریکا نجات دهد و 90 درصد خاک سوریه نیز آزاد کند.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی مردم جهان را بیدار کرد و دشمنان را به ذلت نشاندند؛ امروز هیچ انقلابی به 10 سالگی نرسید اما انقلاب اسلامی ایران بعد از 40 سال همچنان پابرجا است.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه آرمان انقلاب اسلامی، آزادی بشریت است، خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بیدار هستند و در همان مرزها جلوی دشمنان را می‌گیرند.

سردار نقدی اظهار کرد: آمریکا و اسرائیل در منطقه داعش را به وجود آوردند اما مدافعان حرم آن‌ها را شکست دادند و باید بدانیم تا وقتی که این‌ها هستند کارشان ایجاد گروه‌های تروریستی است.

وی افزود: نمایندگان مجلس باید بیدار باشند مبادا پای اسناد و قراردادهای استعماری را امضا کنند چرا که امضای قرارداد استعماری یک ننگ است که تا ابد باقی می‌ماند.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: برخی در کشور تصور می‌کردند با مذاکره و کنار آمدن با آمریکا تمام مشکلات کشور و تحریم‌ها برطرف می‌شود و امتیازات بسیاری به آن‌ها دادیم و شروط رهبر معظم انقلاب رعایت نشد اما آن‌ها جریدار شدند و تحریم‌ها شدیدتر شد.

سردار نقدی با بیان اینکه ترامپ دلش به حال اقتصاد ما نمی‌سوزد، عنوان کرد: ملت ایران امروز برای دفاع از آزادی و استقلال ملت‌‌ها جان می‌دهد و آن‌هایی که از کمک به فقرا سخن می‌گویند بدانند که دشمن بودجه بیش از 3 میلیارد دلاری برای براندازی انقلاب دارد./880/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات