۱۳ خرداد ۱۳۸۸ - ۲۲:۲۸
کد خبر: ۵۶۷۷
هفتم تیرماه برگزار می شود؛

یادواره شهدای روحانی شهرستان سوادکوه

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه شیرگاه از برگزاری یادواره شهدای روحانی شهرستان سوادکوه در این شهر خبرداد.
یادواره شهدای روحانی شهرستان سوادکوه
 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در سوادکوه، حجت الاسلام محمد مهدوی، امام جمعه شیرگاه، سیزدهم خرداد ماه در جلسه ستاد برگزاری شهدای روحانی و هفتم تیر در این شهر گفت: یادواره 15 شهید روحانی و نیز شهدای هفتم تیردر شیرگاه برگزار می شود.

وی با اشاره به حادثه خونین هفتم تیر و شهادت مظلومانه دکتر بهشتی و هفتاد و دو تن از مسؤولان نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت: شهید حجت الاسلام عبدالوهاب قاسمی از شهدای گرانقدر هفتم تیر فرزند برومند خطه سوادکوه است که هر سال برنامه بزرگداشت آن شهید گرانقدر و شهدای روحانیت سوادکوه برگزار می‌شود.

امام جمعه شیرگاه ضمن معرفی اداره تبلیغات اسلامی سوادکوه به عنوان ستاد برگزاری یادواره شهدای روحانی و هفتم تیر این شهرستان افزود: مراسم یادواره شهدای روحانیت سوادکوه همزمان با روز هفتم تیر در مسجد جامع شیرگاه برگزار می‌شود

حجت الاسلام مهدوی به نقش روحانیت درپیروزی انقلاب اسلامی و نیز هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و بیان داشت: روحانیت همواره در صف اول مبارزه علیه باطل بوده است.

وی با تأکید بر گرامیداشت یادو وخاطره شهدای روحانیت در جامعه گفت: روحانیت در طول تاریخ نقش ارزنده ای در زنده نگه داشتن دین مبین اسلام بر عهده داشته است.
ارسال نظرات