۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۰
کد خبر: ۵۶۸۰۰۷
امام جمعه بجنورد:

صداوسیما معیار داوری دیگران نسبت به نظام است

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی گفت: می‌توان صداوسیما را معیار داوری دیگران نسبت به نظام دانست؛ زیرا سایر ملت‌ها از طریق صداوسیما می‌توانند به نظام اسلامی نمره بدهند.
یعقوبی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد، امروز در دیدار با مدیران سازمان صداوسیما، اظهار کرد: صداوسیما حساس‌ترین پایگاه انقلاب و نظام اسلامی بوده و صدای رسای نظام و رهبری را به دنیا مخابره می‌کند.

وی با بیان اینکه در حقیقت صداوسیما سخنگوی نظام اسلامی است، افزود: این نهاد همه حوادث و رخدادها را رصد کرده و بعد تبدیل به تولیدات صداوسیما کرده و به عالم مخابره می‌کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی با اشاره به اینکه صداوسیما منبری بر بام بشریت و انسانیت است، اضافه کرد: مخاطب صداوسیما عده محدودی نیستند بلکه محتوای این رسانه برای همه مردم است.

رییس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: می‌توان صداوسیما را معیار داوری دیگران نسبت به نظام دانست؛ زیرا سایر ملت‌ها از طریق صداوسیما می‌توانند به نظام اسلامی نمره بدهند.

وی با بیان اینکه رسانه باید صدای خود را به همه جهان برساند؛ ازاین‌رو رسالت رسانه بسیار مهم و سنگین است، افزود: صداوسیما باید واقعیت‌های اجتماعی را در کنار خلأها برجسته کرده و خیابان دوطرفه باشد؛ یعنی هم انتقاد بکند و هم انتقاد بشنود.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی تأکید کرد: صداوسیما باید صدای انتقاد مردم را به گوش مسؤولان برساند و هم مراقب باشد به مرز تخریب نزدیک نشود؛ ازاین‌رو فعالیت در این سازمان کار بسیار حساس و خطیری است.

وی با تأکید بر اینکه صداوسیما باید مراقب باشد مرز انتقاد و تخریب را رعایت کند، ادامه داد: رسالت این نهاد حساس، ظریف و در عین حال اثرگذار است./9314//۲۰۳/خ

ارسال نظرات