۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۱
کد خبر: ۵۶۸۰۳۱
رییس تبلیغات اسلامی الیگودرز:

توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی وظیفه ای همگانی است

رییس تبلیغات اسلامی الیگودرز توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی را وظیفه همگانی خواند و گفت: حیات جامعه در گرو نهادینه سازی ارزش ها است.
قران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت‌الاسلام محمودی، رییس تبلیغات اسلامی شهرستان الیگودرز، عصر امروز در برگزاری محفل قرآن در جمع جوانان گفت: قرآن کتاب هدایت و تعالیم دینی و قرآنی بهترین الگو برای زندگی فردی و اجتماعی است.

وی بر ضرورت تدبر و تأمل در آیات قرآن و بهره مندی از تعالیم دینی افزود: حیات جامعه و رشد اخلاق و معنویت در سایه نهادینه سازی ارزش ها و مقابله با ضدارزش ها است.

حجت الاسلام محمودی توسعه و ترویج فرهنگ قرآن را وظیفه ای همگانی خواند و اظهار داشت: باید تمام دستگاه­ های فرهنگی و قرآنی در این مسیر تلاش بیشتری داشته باشند.

وی با اشاره به برنامه های تبلیغات اسلامی شهرستان الیگودرز در ماه مبارک رمضان و برگزاری هرچه بهتر کلاس­های آموزش قرآن کریم در نقاط مختلف گفت: این مهم در راستای نهادینه سازی فرهنگ قرآنی به ویژه بین نسل جوان است.

رییس تبلیغات اسلامی الیگودرز با اشاره به وجود آسیب ها و هجمه های فرهنگی خاطرنشان کرد: انس بیشتر جوانان با قرآن و تعالیم دینی و الهی راه حل مقابله با توطئه های فرهنگی است.

وی اظهار داشت: برای جلوگیری از رواج آسیب های اجتماعی و مقابله با آن باید جوانانی بصیر و هوشیار تربیت کرد و خانواده ها نیز در این زمینه نقش آفرین هستند./9451/پ203/ب1

ارسال نظرات