۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۸
کد خبر: ۵۶۸۱۱۳

برگزاری دوره تلبس در مدرسه علمیه امام خامنه ای اهواز

حجت الاسلام جزایری به برگزاری یک هفته ای دوره تلبس در تابستان برای طلاب علاقه مند به تلبس اشاره کرد و گفت: طلابی که در آزمون دوره موفق شوند، در سال تحصیلی جدید مجوز تلبس را کسب خواهند کرد.
عمامه

حجت الاسلام سید علی جزایری، مدیر مدرسه امام خامنه ای اهواز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان برگزاری دوره های تابستانه عنوان داشت: طلاب مایل به شرکت در دروس ارتقائی بدانند که این دوره از ماه مبارک رمضان آغاز و تا مردادماه ادامه خواهد یافت ضمن اینکه با توجه به جذب طلبه برای سال تحصیلی جدید، از هفته آینده مصاحبه با طلاب جدیدالورود را خواهیم داشت.

مدیر مدرسه امام خامنه ای اظهار داشت: پس از اخذ مصاحبه های عمومی و تخصصی؛ دوره های تهذیب و اختبار در تابستان برگزار می شود.

این مقام مسؤول به برگزاری یک هفته ای دوره تلبس در تابستان برای علاقه مندان به تلبس اشاره کرد و گفت: طلابی که در آزمون دوره موفق شوند، در سال تحصیلی جدید مجوز تلبس را کسب خواهند کرد.

حجت الاسلام جزایری در رابطه با پذیرش سال تحصیلی جدید خاطرنشان ساخت: قصد ما آن است که برای 30 نفر در دو کلاس 15 نفره مصاحبه انجام و پذیرش داشته باشیم که در این باره ظرفیت های کلاسی و خوابگاهی را در نظر گرفتیم.

وی در پایان یادآور شد که دوره های تخصصی تابستانه مدرسه امام خامنه ای برای طلاب به ترتیب دوره های مشاوره تخصصی فقه و اصول، تدریس صرف و نحو، آموزش نرم افزارهای پژوهشی و دوره پژوهش فقهی است./9456/ت303/ب1

ارسال نظرات