۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۹
کد خبر: ۵۶۸۲۲۴
دبیرکل جمعیت حامیان آزادی قدس شریف:

صهیونیسم برای کل بشریت خطرناک است

تقی پور گفت: صهیونیسم برای کل بشریت خطرناک است و مردم مسلمان فلسطین این مسأله را با گوشت و پوست خود درک کرده‌اند به همین علت کل بشریت وام دار مقاومت مردم فلسطین است.
دکتر محمد تقی تقی پور دبیرکل جمعیت حامیان آزادی قدس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، محمدتقی تقی پور دبیر کل جمعیت حامیان آزادی قدس شریف و پژوهشگر حوزه فلسطین و صهیونیسم در نشست «قدس؛ انتفاضه، مقاومت، حق بازگشت» که با محورهای راهبرد صهیونیسم جهانی و خطر اصلی آن، فلسطین معامله بزرگ قرن، تغییر پایتخت تهدیدات فراروی رژیم صهیونیستی و آمریکا، واکنش جهان اسلام به مساله تغییر پایتخت که شب گذشته در موسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی برگزار شد، گفت: صهیونیسم برای کل بشریت خطرناک است و مردم مسلمان فلسطین این مسأله را با گوشت و پوست خود درک کرده‌اند به همین علت کل بشریت وام دار مقاومت مردم فلسطین است.

وی افزود: اندیشمندان حوزه مقاومت و رژیم اشغالگر، باید به مردم جهان در زمینه اصول و مبانی باور اشغال فلسطین، چرایی و چگونگی این اشغال و نسبت آن با جامعه بشریت شناخت کافی بدهند.

دبیر کل جمعیت حامیان آزادی قدس شریف ابراز داشت: از دلایل اشغال فلسطین این است که قوم صهیون معتقد است حضرت عیسی(ع) در سرزمین موعود یعنی فلسطین ظهور خواهد کرد به همین علت این خطه را متعلق به خود می‌دانند.

وی اظهار داشت: به عقیده اسرائیل، یهود قوم برگزیده است و سایر انسان‌ها همگی باید در خدمت یهود مانند یک حیوان خدمت کنند و یهود حق فرمانروایی بر کل عالم را دارد.

تقی پور ابراز داشت: هدف از انتقال سفارت آمریکا به قدس، یهودی سازی منطقه بوده و داعش، دست نشانده اسرائیل برای تحقق هدف از عراق تا شام یا همان نیل تا فرات بوده است.

اتاق‌های فکر یهود و القای الگوی سبک زندگی غیر الهی به جوامع مسلمان

وی افزود: خطر اصلی برای امت اسلامی، اشغال قدس نیست بلکه اشغال ساحت قدسی انسان است زیرا که هدف اسرائیل و تفکر یهود، خارج کردن انسان از انسانیت و سوق دادن او به سوی حیوانیت و خوی توحش و درندگی، فساد و تباهی است؛ و این تفکر دقیقاً بالعکس آن رسالتی که انبیای الهی برای آن مبعوث شده‌اند.

دبیر کل جمعیت حامیان آزادی قدس شریف تاکید کرد: خطر اصلی اشغال قدس، اشغال ساحت قدس انسان است. حیا، به عنوان مهمترین رکن در مکارم اخلاقی و پرده روح انسان است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: وقتی انسان از این مولفه اصیل وجودی خود فاصله بگیرد، تبدیل به حیوانی می‌شود که از مدار انسان و انسانیت خارج شده و به هر قیمتی برای به دست آوردن پول و تنازع بقا تلاش می‌کند و این دقیقاً همان موضوعی است که کانون‌ها و اتاق‌های فکر یهودی برای آن برنامه ریزی و سرمایه گذاری کرده و در راستای آن از هم گسستگی کانون خانواده به طرق مختلف و تبعیت از یک الگوی غیر الهی و غیرانسانی به جوامع مسلمان القا می کنند. در حالی که خداوند متعال در قرآن کریم انسان‌ها را دعوت به اخلاق نیکوی انسانی، راستی، صداقت و محبت به یکدیگر دعوت می‌کند./969/پ203/ب1

ارسال نظرات